Gå til innhold

Hamkam, Hamar`s stolthet og ære!


panzeNOR

Anbefalte innlegg

hei.

 

Her vil jeg at dere skal legge inn innlegg om hva dere syns om klubben, den nye stadion og laget!

 

 

Som dere sikkert har hørt, er de godt i gang med Nye Briskeby Stadion!

 

HamKam er også mest kjent for å være norges beste dødballag, det kan diskuteres her!

 

Målet med denne tråden er: Jeg vil høre hva folk rundt i norge syns om Kamma. Litt moro å vite åssen andre folk har syn på Hamarkammeratene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si den ser meget stilig ut den, hva blir kapasiteten?

 

Kapasiteten blir omlag 10.200

 

Akkurat passe for en klubb som HamKam

 

 

Må si den ser meget stilig ut den, hva blir kapasiteten?

 

Kapasiteten blir omlag 10.200

 

Akkurat passe for en klubb som HamKam

 

 

Må si den ser meget stilig ut den, hva blir kapasiteten?

 

Kapasiteten blir omlag 10.200

 

Akkurat passe for en klubb som HamKam

 

 

 

 

Kapasiteten blir omlag 10.200

 

Akkurat passe for en klubb som HamKam

 

 

 

 

Kapasiteten blir omlag 10.200

 

Akkurat passe for en klubb som HamKam

 

Vel, en god ting kan ikke sies for ofte. :D

Lenke til kommentar
HamKam er også mest kjent for å være norges beste dødballag, det kan diskuteres her!

Litt drøy den vel? Kanskje én av norges beste på dødball, men beste? :nei:

 

Det er en grunn til at jeg sa at det kan diskuteres. Fotballexperter hevder at HamKam er norges beste dødballag.

Lenke til kommentar

OK, jeg vet ikke hvem som er norges beste på dødball, og vet heller ikke hvordan man skal kunne avgjøre hvem som er best. Det måtte eventuelt blitt etter sesongslutt, og da se hvem som har scoret flest mål på dødball. Personlig synes jeg ikke hamkam spiller "pen" fotball, men de har en imponerende stå-på-vilje - som er minst like viktig!

Lenke til kommentar
Dødball styrken blir vel litt svekket hvis Thomas Øverby går til Nybergsund ?

 

:)

 

 

Neppe. Øverby startet på benken nesten alle kampene i 2007, fikk lite spilletid funket fordet, både før og etter han kom. Men inleggene hans er utrolige.

 

Vi har fortsatt Gullerud og Hagen. De har grei inleggsfot.

Lenke til kommentar
OK, jeg vet ikke hvem som er norges beste på dødball, og vet heller ikke hvordan man skal kunne avgjøre hvem som er best. Det måtte eventuelt blitt etter sesongslutt, og da se hvem som har scoret flest mål på dødball. Personlig synes jeg ikke hamkam spiller "pen" fotball, men de har en imponerende stå-på-vilje - som er minst like viktig!

 

 

Det har du rett i. I 2007 har Kamma utviklet seg utrolig mye. Mye mer spill på bakken. Ikke de laaange dødballene. Har blitt en del samba på Hamar i Adecco`n. Med Kienast og Abiodun på topp, blir det underholdning uansett.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg ikke er særlig tilhenger av Kammas spillestil med lange baller opp på Kienast og Ringberg.

Håper deres spillestil har endret seg litt i løpet av året i adeccoligaen, men for meg så vil HamKam alltid være "dødballaget".

En ting jeg beundrer med kamma er at de alltid fighter og jobber for hverandre. Laget HamKam med stor L.

 

Blir bra med ny stadion, men misliker at tribunen er todelt. Uansett, de vil få et løft, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg ikke er særlig tilhenger av Kammas spillestil med lange baller opp på Kienast og Ringberg.

Håper deres spillestil har endret seg litt i løpet av året i adeccoligaen, men for meg så vil HamKam alltid være "dødballaget".

En ting jeg beundrer med kamma er at de alltid fighter og jobber for hverandre. Laget HamKam med stor L.

 

Blir bra med ny stadion, men misliker at tribunen er todelt. Uansett, de vil få et løft, det er jeg sikker på.

 

 

Kamma har endret sin spillestil etter at Erlandsen tok over. Mye etter bakken. Lite i lufta..Dette tror jeg har noe med spillerkjøpene...Andre spillere med anderledes spillestil..

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg ikke er særlig tilhenger av Kammas spillestil med lange baller opp på Kienast og Ringberg.

Håper deres spillestil har endret seg litt i løpet av året i adeccoligaen, men for meg så vil HamKam alltid være "dødballaget".

En ting jeg beundrer med kamma er at de alltid fighter og jobber for hverandre. Laget HamKam med stor L.

 

Blir bra med ny stadion, men misliker at tribunen er todelt. Uansett, de vil få et løft, det er jeg sikker på.

 

 

Kamma har endret sin spillestil etter at Erlandsen tok over. Mye etter bakken. Lite i lufta..Dette tror jeg har noe med spillerkjøpene...Andre spillere med anderledes spillestil..

 

 

Men greier de å spille samme fotball i tippeligaen?

 

Jeg tviler sterkt! Dette gjelder jo egentlig de fleste klubber som rykker opp..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det ble stille i denne tråden gitt... Har vel ikke gått helt etter forventningene deres? Synd egentlig, for Tippeligaen trenger lag også fra Hedmark. Synd også med tanke på alt arbeidet som er nedlagt for å bygge en attraktiv stadion. Selv om jeg ikke akkurat er noen supporter, håper jeg at det snur seg for dere, så kan heller Lillestrøm rykke ned...

Lenke til kommentar
  • 15 år senere...

Dette var en tråd med lite aktivitet..... 

Men jeg lurer bare på, Henrik Udahl, hva er grunnen til at han spiller så lite? Han var HamKams toppscorer ifjor, men likevel spiller han så lite. Jeg synes det er merkelig, og har ikke sett noen begrunnelse for dette.....

Ser at det er dette som er tråden for HamKam i tråden om lagenes tråd, for å si det sånn, så selv om den er gammel så skrev jeg det her

Endret av Tussi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...