Gå til innhold

Fortsatt noen som spiller Diablo2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle høre om det var noen som fortsatt spilte Diablo2, jeg har spilt mange forskjellige spill etter at jeg fjernet for et år siden, som Oblivion, osv. Men har fortsatt ikke kommet over noe som er så avhengighetsskapende, så jeg vurderer å begynne igjen, for 20'de gang.

Hva sier folket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cool :w00t: Da kommer jeg til å legge det inn på nytt igjen imorgen, spiller folk på ladder eller normal?

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sluttet å spille Diablo2 for så å starte å spille det igjen.

Skrevet
spiller folk på ladder eller normal?

Drar alltid til ladder, enten hc eller sc, av en eller annen grunn klarer jeg ikke å spille normal når jeg starter opp igjen, føles skittent :wee:.

Skrevet
Krise! Finner ikke de gamle diablo2 cd'ene bare lord of destruction expansion CD-en.... :cry:

Har du fortsatt din lovlige CD-key ville ihvertfall ikke jeg nølt med å "låne" cd-ene fra en "kompis på nettet". :)

Skrevet
Krise! Finner ikke de gamle diablo2 cd'ene bare lord of destruction expansion CD-en.... :cry:

Har du fortsatt din lovlige CD-key ville ihvertfall ikke jeg nølt med å "låne" cd-ene fra en "kompis på nettet". :)

Covrene er også borte så har ingen av cd-key'ene. Tror ikke det holder å ha LOD-keyen heller, må ha diablo2 keyene også.

Skrevet

Akk. Diablo 2 Tråder oppstår støtt, nå også inn i nyåret. Et trist stykke historie. Eksempelvis 'Noen D2 Spillere her'

Siden spillets lansering i 1998, isolerte en del av samfunnet seg som kjent på rommet med PCen og levde sitt drømmefylle liv videre. Forskjellen var, at den gangs drøm om utdanning, raskt visnet bort til drømmen om å bli fullbyrdes bevæpnet med settet "Tal Rasha". "Jeg mangler bare Cascoen, lød det". Lite visste om den fraværende drop-raten, i det BZ lanserte patchen 1.10 i 2003 og kontrollerte slavenes sjeler videre.

Alt av MMORGP og nyere spill har gått dem hus forbi. Faktisk likeså med alt av nytt etter 1998, innenlands som utenlans.

Det ryktes om at Blizzards egentlige planer er å trene opp disse såre gamer-sjeler til å ta til RL med sine økser og Pil og buer. I grupper på 8 setter de til fots mot staten og klikker på Tinget, i det Blizzards revolusjons-planer går i oppfyllelse.

I disse dager, imidlertid, ser det ut til at D2-spillerne kvikner til, ser ut vinduet og søker interaktivitet og felles dømte sjeler. Her har vi en som har oppdagget Internett og Battle-nets muligheter.

Dette er et varseltegn for Blizzard, som nødig vil miste sine sjeler ut i den opplyste verden. Nyutvikling er nøkkelordet og med den desperate lille moden holder dem fortsatt koken, mens ryktene om Diablo 3 settes ut.

Og hvem blir den neste etter Hitler og Mao spør dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...