Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp traktor går bare på 3syl..


enett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville ha sjekket innsprøytningsdysen og stempelringen.

Ser ut som det lekker diesel fra den ene dysa men er ikke sikker på om det er det..

Du bør sjekke om det lek. Da vil du få for lite diesel og i tillegg få luft i systemet hvis det lek der.

Ja jeg skal ut å sjekk nå om jeg får skrudd til røret,så får jeg se....

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd å skru til røret men det hjalp ikke,tok ut dysa gjorde rein den men det hjalp heller ikke.. hva kan det være??

DU tok ut dysa. Og gjorde den REIN. Hvis ikkje du veit kva du har gjort så kan dette ha gått gale. Du kan ha øydelagt dysa. Kan du forklare korleis du gjorde den rein?

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd å skru til røret men det hjalp ikke,tok ut dysa gjorde rein den men det hjalp heller ikke.. hva kan det være??

DU tok ut dysa. Og gjorde den REIN. Hvis ikkje du veit kva du har gjort så kan dette ha gått gale. Du kan ha øydelagt dysa. Kan du forklare korleis du gjorde den rein?

Blåste den rein,dusjet fint etter det...

Lenke til kommentar

Ta ut to dyser, kjør den på starteren og prøv å få ett inntrykk av kompresjonen.

Uten kompresjon vil den ikke tenne, du kan også ta av eksosmanifolden og se om det kommer røyk fra sylinderen eller om den spytter ut diesel. Eller få lånt deg en kompresjonsmåler hos ett dieselverksted/merkeverksted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...