Gå til innhold

Hvilke spill ser DU mest frem til i 2008?


jak-bim

Anbefalte innlegg

Spill som eg ser fram til ;

 

- Battlefield:Bad Company

Det blir arti å sprenge opp byggninger :D

 

- Resident evil 5

4aren var jo klart det beste spille til Wii, har hatt mangen artige timer med RE:4 Wii Edtition! " SNU DEG, ZOMBIE BACK DEG!!"

 

- Super smash brothers Brawl.

Super smash serien e jo klart dei beste slåst spilla som e lagd!:D alltid like gøy å banke picashu =)

 

Det e 3 stor tittla i mine auger, ser mest fram til dei spilla!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alone in the Dark

Resident Evil V

Final Fantasy XIII/Versus XIII

Fallout 3

Killzone 2

Too Human

Ninja Gaiden 2

Silent Hill 5

 

Men den jeg ser mest frem imot er Mirror's Edge

Ser helt sykt gøy ut.

Prince of Persia på en annen måte. Et nytt PoP spill ville selvsagt toppet lista mi, men det er ikke annonsert, ei heller ett nytt SSX spill, som også er en av mine favoritt spill serier.

Lenke til kommentar

Castle Crashers

Slumpet tilfeldigvis over dette spillet på Gametrailers og det ser bare helt herlig ut. Humor og god gammeldags side-scroller er velkommen hos meg.

 

Prototype

Stusset litt over at ingen har nevnt det før meg, dette spillet ser jo utrolig kult ut? Herje villmann i storbyen med krefter litt utenom det vanlige kan jeg like.

 

Edit: Var visst noen som hadde nevnt det før meg likevel :wee:

 

Fable 2

Sett noen videoer av spillet og jeg er ikke helt overbevist enda, men siden jeg likte det første spillet såpass godt som jeg gjorde så ser jeg fram til oppfølgeren.

 

Ninja Gaiden 2

Akkurat nå holder jeg på å spille gjennom Sigma på PS3 og det er med blandede følelser. Spillet er fantastisk kult, men vanskelighetsgraden er til å skrike av. Jeg satser på at nummer 2 beholder det som er kult, men gir oss om ikke annet muligheten til å velge vanskelighetsgrad.

 

Duke Nuken Forever

Ble mildt sagt sjokkert da jeg plutselig fikk slengt en teaser i trynet fra Duke Nukem Forever i fjor og etter å ha lest løse rykter om at det er en ørliten sjanse for at de sikter mot å slippe det før jula 2008 så tar jeg den med på listen.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...