Gå til innhold

Programtips: Vista4Experts


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke skru av UAC for ikke å se den mer. Gå inn på tweak-uac.com. Sett UAC i stille modus. Gå så inn i sikkerhets-senteret på din pc og "endre hvordan sikkerhetssenter varsler meg". Trykk "ikke varsle meg". ferdig. Fant den i et PC-blad forleden. :D

Lenke til kommentar

Dere skal ikke bare kjøpe nytt domene da? www.sw.no?

 

Alt dette kan skrus av og fikses uten bruk av bloatware som det her.

Er du en Vistaekspert bruker du ikke "Vista4Expertslol2k" men du kjenner til valg og innstillinger du kan gjøre selv for å tilpasse operativsystemet.

 

Hilsen en som er nysertifisert på emnet.

Lenke til kommentar
Dere skal ikke bare kjøpe nytt domene da? www.sw.no?

 

Alt dette kan skrus av og fikses uten bruk av bloatware som det her.

Er du en Vistaekspert bruker du ikke "Vista4Expertslol2k" men du kjenner til valg og innstillinger du kan gjøre selv for å tilpasse operativsystemet.

 

Hilsen en som er nysertifisert på emnet.

Sjølvsagt kan det skuast av manuelt, men poenget er jo at det blir lettare for alle, men i hovudsak kanskje dei som ikkje kan noko om operativsystemet, og berre vil slå av dei irriterande programma.

 

EDIT: Ibrotha, du sa det.

EDIT2: Kva står SW for?

Endret av Arne
Lenke til kommentar

Sozeles:

 

- Definisjonen på bloatware er programvare som er overlesset med ting man ikke trenger til normale arbeidsoppgaver. Størrelse i MB i forhold til sammenlignbare programvarer er en indikasjon på hvor bloatware noe er. (Bloatware kan oversettes med bløtvare eller oppblåst programvare. En annen måte å de det på er å sammenligne bløte klær med tørre klær. Det essensielle (plagget) er der i begge tilfeller men det bløte plagget er plagsomt tungt i forhold til det tørre.)

 

- Man trenger ikke noe langt selvstudie og sertifisering for å klare å gjøre en rekke sånne endringer i løpet av minutter. Man trenger bare denne programvaren. Legg ellers merke til at det heter Vista4Experts og ikke 4VistaExperts. Men jeg skjønner poenget. De prøver å sjarmere normale brukere ved å kalle de eksperter.

Lenke til kommentar

Flott, slipper jeg haxxore boxxoren min. Jeg hater den popupen som konstant sier at jeg må "KONTROLLER SIKKERHETSINNSTILLINGER" når jeg frivillig har slått av den helsikkes UACen selv. ¤%#% Microsoft sliter med (ekspert)-brukervennlighet!!

Endret av tommyms
Lenke til kommentar
Flott, slipper jeg haxxore boxxoren min. Jeg hater den popupen som konstant sier at jeg må "KONTROLLER SIKKERHETSINNSTILLINGER" når jeg frivillig har slått av den helsikkes UACen selv. ¤%#% Microsoft sliter med (ekspert)-brukervennlighet!!

Du kan bare slå av servicen som heter security senter... Enkelt som bare det, tar 10 sekund ^^

 

Og et bedre navn til dette programmet er Vista4Noobs :p

Endret av Wubbable
Lenke til kommentar
Nå har "bloat" aldri betydd bløt. Bloat = skryt, så skrytevare eller oppblåst (som du sier) er korrekt.

lol nei, boast = skryt, bloat = svelle/oppblåst

 

nub

 

Carl :)

 

Ikke det at dette på død og liv skal bli en post for språkfantaster, men du må ta nesa opp fra ordboka. Det engelske språket inneholder mer enn det den tradisjonelle Engelsk-Norsk ordboka di inneholder. Spør en hvilken som helst amerikaner eller engelskmann hva det betyr når han f.eks. sier: "Yeah, the guy bloated about it for days....."

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Å slå av UAC kan da lett gjøres uten et ekstraprogram. Det er bare å gå inn på brukerkontoer, og deaktivere den derfra. Kunne ikke vært enklere.
Nå kan jo programmet gjøre mer enn bare slå av UAC. Til alle de som husker hvordan man slår av de tingene programmet kan ordne for deg - gratulerer, få dere et liv :p

 

Til oss andre som må google oss frem til hvordan man slår av hver enkelt ting er programmet faktisk ganske praktisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...