Gå til innhold

Politi - for de som vurderer å søke politihøgskolen.


Anbefalte innlegg

Løpingen er det største marerittet.. For det første har jeg ikke prøvd den "banen" enda heller. Bare løpt masse på mølla. Fikk til 1800 meter på 10 min sist (11 km/t). Men har ikke PEIL på hvor mye som går bort når jeg tar med alle de gangene man skal legge seg ned. Skal man ha ekstrem dårlig kondis for å ikke klare 6'er?

 

Jeg løp til en 5:er i fjor. Røkte 30 sigaretter pr dag og hadde løpt testen 3 ganger før opptak. BEgynte trene i januar og hadde opptak i mars. Løp totalt med løpetestene kanskje 7-8 ganger før opptaket. Aldri mer enn 1500m og det var alt jeg klarte i en hastighet på 8km/t. Men jeg hadde vilje.. Og jeg ga alt jeg hadde. Var syk i 1 uke etter opptaket da jeg hadde passert noen grenser kroppen ikke helt taklet.. Så alt går - med MASSE vilje:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rune: synest ikke dritt slenging hører hjemme her inne...

Nå henger jeg ikke helt med...

 

Er man syk så er man syk, og da blir man kraftig redusert. Som du sier; ligger man akkurat over kravene, så har man ikke trent nok, eller så er ikke vilja der.

 

Uansett, så tror jeg at man klarer det man vil, hvis viljen er der.

 

Og bennial: Hehe, ikke rettet mot noen

Lenke til kommentar
Takk for løftene ord Linn_! Går du på skolen nå eller søker du på nytt iår? :)

 

Søker i år igjen ja. Gjorde et skikkelig dårlig intervju i fjor.

Alle prater om å være seg selv, og det er riktig. Problemet dukker opp når man sitter der og konser på å være seg selv. Da MÅ man kunne sette ord på hvem man er og vite hvilke verdier man har. Den jobben hadde ikke jeg gjort godt nok i fjor.

 

Å Rune.. Du er bare ungdommen i forhold til visse andre her :grin2:

Lenke til kommentar
Rune: synest ikke dritt slenging hører hjemme her inne...

Nå henger jeg ikke helt med...

 

Er man syk så er man syk, og da blir man kraftig redusert. Som du sier; ligger man akkurat over kravene, så har man ikke trent nok, eller så er ikke vilja der.

 

Uansett, så tror jeg at man klarer det man vil, hvis viljen er der.

 

Og bennial: Hehe, ikke rettet mot noen

Når du skriver om andre er gud vet hva... så blir det i mine øyne karakterisert som dritt slenging...

min meing...

 

Helt enig at en klarer det en vil.... og går det ikke med det første kan en prøve igjen.... viktig å ikke gi opp et mål en har satt seg! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Rune: synest ikke dritt slenging hører hjemme her inne...

Nå henger jeg ikke helt med...

 

Er man syk så er man syk, og da blir man kraftig redusert. Som du sier; ligger man akkurat over kravene, så har man ikke trent nok, eller så er ikke vilja der.

 

Uansett, så tror jeg at man klarer det man vil, hvis viljen er der.

 

Og bennial: Hehe, ikke rettet mot noen

Når du skriver om andre er gud vet hva... så blir det i mine øyne karakterisert som dritt slenging...

min meing...

Du sier at drittslenging ikke hører hjemme her i tråden, og det er jeg enig med. Men det gjør ikke diskusjonen deres heller, så jeg foreslår at dere tar dette på PM :)

Lenke til kommentar
Rune: synest ikke dritt slenging hører hjemme her inne...

Nå henger jeg ikke helt med...

 

Er man syk så er man syk, og da blir man kraftig redusert. Som du sier; ligger man akkurat over kravene, så har man ikke trent nok, eller så er ikke vilja der.

 

Uansett, så tror jeg at man klarer det man vil, hvis viljen er der.

 

Og bennial: Hehe, ikke rettet mot noen

Når du skriver om andre er gud vet hva... så blir det i mine øyne karakterisert som dritt slenging...

min meing...

Du sier at drittslenging ikke hører hjemme her i tråden, og det er jeg enig med. Men det gjør ikke diskusjonen deres heller, så jeg foreslår at dere tar dette på PM :)

 

Jeg vet ,men blir det tatt opp i plenum svares det i plenum.

Endret av Troya85
Lenke til kommentar

Pust mellom nesa nå gent's.. hehe.

 

Rune mente helt sikkert ikke noe stygt. Slikt blir det når man kommuniserer med kun tekst, ting kan blåses opp. Rune får ett minutt i hjørnet for å ha brukt stygge ord :)

 

Om alle er riktig snille og kommer overens, kanskje jeg poster noen flere bilder :)

Endret av Eircag
Lenke til kommentar
Pust mellom nesa nå gent's.. hehe.

 

Rune mente helt sikkert ikke noe stygt. Slikt blir det når man kommuniserer med kun tekst, ting kan blåses opp. Rune får ett minutt i hjørnet for å ha brukt stygge ord :)

 

Om alle er riktig snille og kommer overens, kanskje jeg poster noen flere bilder :)

 

Fant ikke denne posten, jeg, bladde tilbake fem sider. Jeg fant en rant om stengte badehaller lmao, og hvem lagde den pingvinen med lua? LOL

Lenke til kommentar

Sitter på krakken i skammekroken, iført kremmerhushatten merket "esel" :)

Neida, jeg er voksen nok til å beklage og det var ikke vondt ment på noe måte. Hvis noen oppfattet mine utspill som krenkende på noe vis, eller som dritt, må jeg dypt og inderlig beklage dette.

 

Og bra å høre at jeg ikke er totally senior :)

 

 

Bildene til Eircag (takk for de forresten) er her

 

Hvis du har flere bilder, syntes i hvertfall jeg at de er velkomne her :) De ga i hvertfall meg sparket jeg trengte

Endret av Rune29(+1)
Lenke til kommentar

Vel. Jeg skal opp den 11/6, kl 8 :p

 

Og jeg deler kanskje mening som mange andre her; vet ikke hvorvidt jeg gleder eller gruer meg :)

Samme dato som Politistudent har annonsert sin "avgang" her :(

 

Og jeg må si det, klarer ikke å holde tett lenger; Det var etter at jeg begynte å besøke akkurat dette forumet, at jeg søkte meg inn på PHS, så nå vet dere det også. Veldig mye av takken skal gå til Politistudent som har, kall det lokket meg, og også støtten jeg har fått av veldig mange andre tidligere i forumet, da blant studentene pr i dag.

 

Det er litt moro også, å faktisk bli såpass motivert av andre mennesker at man tar valget utfra deres utspill :)

 

Jeg har i alle år gått med drømmen, og bestemte meg for å sjekke litt opp om phs i år, og i fjor høst fant jeg forumet her, og meldte meg opp til eksamenene for å få gsk. Deretter har det gått slag i slag, og nå ser jeg faktisk håpet. Det er en utrolig deilig følelse for min egen del.

 

Må også si at jeg følere nesten at jeg kjenner de "gamle traverne" her inne :)

Endret av Rune29(+1)
Lenke til kommentar
Hvor skal dere ha test og intervju?

Fysisk test er for folk i Oslo på Norges Idrettshøgskole, men intervju er i PHS sine lokaler.

 

Noen som forresten vet om egenerklæringen er lik over hele landet..

Sitter her å prøver å forberede litt om politi-og lensmannsetaten.

Greit om noen kunne bekrefte eller avkrefte..

Lenke til kommentar
Bildene til Eircag (takk for de forresten) er her

 

Hvis du har flere bilder, syntes i hvertfall jeg at de er velkomne her :) De ga i hvertfall meg sparket jeg trengte

 

Jøss, det var jo noen fine bilder. Viser hvor flinke vi har vært i året som har vært :D

 

Folk må ha lykke til på opptak, dette går kjempebra skal dere se. Selv nyter jeg sommerferien, lade batteriene til praksisåret som starter i august :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...