Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Kom over en person som mente at msn lagret samtalene dine uten at du visste det, jeg tror personlig ikke på det, men dere vet vel bedre.
War Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Skal ikke påstå noe men blir en jente overfalt av en mann og det senere kommer frem at dem har chattet på msn så ringer ikke purken msn men henter jentas pc.
Comprade Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Feil, men via instillinger eller noe slikt kan man fikse det sånn at messenger lagrer alle samtalene dine på computeren din.
War Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Har på den selv, men msn lagrer det ikke på sin server.
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Mener du MSN/Live Messenger eller .NET Messenger Service nettverket? Når det gjelder det siste ser jeg på det som ganske sikkert at Microsoft logger og analyserer all data. Dette ser ut som delen som gir de lov til dette: Det kan hende at du kan sende materiale for bruk i forbindelse med tjenesten. Med unntak av materiale vi lisensierer til deg, påberoper vi oss ikke eierskap for materialet du legger ut eller på annen måte leverer til oss i tilknytning til tjenesten (kalt "bidrag"). Ved å legge ut eller på andre måter levere et bidrag gir du imidlertid publikum tillatelse til å gjøre følgende vederlagsfritt: bruke, kopiere, distribuere, vise, publisere og endre bidraget i forbindelse med tjenesten, publisere ditt navn i forbindelse med bidraget, og gi andre personer tillatelse til nevnte handlinger. Denne delen gjelder bare for lovlig innhold, og bare i den utstrekning bruk og publisering av det lovlige innholdet ikke er lovstridig. Vi betaler ikke for bidraget. Vi har rett til å avslå publisering, og vi kan fjerne bidraget fra tjenesten når som helst. For hvert bidrag du produserer, må du innestå for at du har alle nødvendige rettigheter til å gi slike tillatelser som følger av dette punkt.
Vipera Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Dette er gjeldr for Windows live messenger: 9. Personvern. Vi anser din bruk av tjenesten som privat. Vi forbeholder oss imidlertid retten til å få tilgang til eller fremlegge opplysninger om deg, kontoen din og/eller innholdet i kommunikasjon fra deg for å gjøre følgende: (1) overholde loven eller rettslige prosesser som vi har blitt forkynt, (2) håndheve og undersøke potensielle brudd på denne kontrakten, inkludert bruk av denne tjenesten til å delta i eller legge til rette for aktiviteter som bryter loven, eller (3) beskytte Microsoft, dets ansattes, dets kunders eller offentlighetens rettigheter, eiendom eller sikkerhet. Du samtykker i tilgangen og fremleggingen som er beskrevet i dette punktet. Vi forbeholder oss retten til å bruke teknologi eller andre metoder for å beskytte tjenesten, beskytte kundene eller hindre deg i å bryte denne kontrakten. Disse metodene kan for eksempel inkludere filtrering for å stoppe søppelpost eller for å øke sikkerheten. Disse metodene kan forhindre eller avbryte din bruk av tjenesten. For å kunne tilby deg tjenesten, forbeholder vi oss retten til å innhente enkelte opplysninger om tjenesteytelsen, maskinen din og din bruk av tjenesten. Vi har rett til å laste opp disse opplysningene automatisk fra maskinen din. Disse dataene vil ikke kunne føre til at du identifiseres. Du kan lese mer om denne opplysningsinnhentingen i privacy policy http://g.msn.no/0PR_/nono. Vi bruker informasjonskapsler og annen teknologi til å holde oversikten over det du gjør på våre områder og tjenester, slik at vi kan tilby deg en skreddersydd opplevelse. Alt dette vil jeg tro betyr at Microsoft faktisk lagerer msn samtalene dine ja?
ilpostino Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 jeg kan umulig tenke meg at de logger absolutt alt som blir sagt på MSN uten hensikt. Jeg ser på det som mer sansynlig at de har noen filtere som trigger logging av samter for å plukke opp samtaler med ulovlig inhold.
loathsome Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Logging av samtaler er påslått som standard, og dersom du ikke ønsker dette må du selv inn i instillinger og slå det av. Selv har jeg dette påslått, synes det er veldig greit
bruker456281 Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det er jo ikke bare msn som lagrer private dialoger og forøvrig informasjon på sin servere, Vista har jo også ett parameter som sender Windows en update på hva man har gjort i sitt OS. Windows = EVIL PROPAGANDA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå