Gå til innhold

Din mening om alkohol?


Heroes

Anbefalte innlegg

De fremstår gjerne som "kule" fjortisser, men det har noe med at de kanskje faktisk har det særdeles gøy, opplever masse morro, sosialiserer og derfor blir "kule"?

 

Eller hva er det med alle de som står utenfor og ser at andre har det morro og sier: "Ja, please, de gjør det bare for å bli/være kule."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fremstår gjerne som "kule" fjortisser, men det har noe med at de kanskje faktisk har det særdeles gøy, opplever masse morro, sosialiserer og derfor blir "kule"?

 

Eller hva er det med alle de som står utenfor og ser at andre har det morro og sier: "Ja, please, de gjør det bare for å bli/være kule."

 

Du har et poeng, men har selv opplevd og värt med i festen halvfull og mött masse fjortisser som spiller full (husker ikke ordet) sitter og skriker i et hjörne (oppmerksomhet) eller er generelt plagsom.

Lenke til kommentar
De fremstår gjerne som "kule" fjortisser, men det har noe med at de kanskje faktisk har det særdeles gøy, opplever masse morro, sosialiserer og derfor blir "kule"?

 

Eller hva er det med alle de som står utenfor og ser at andre har det morro og sier: "Ja, please, de gjør det bare for å bli/være kule."

Et poeng der du, men jeg ser ingen mening i å drikke seg full bare fordi de skal drikke seg full! Er mye gøyere å ta det litt rolig og heller bli nærmere full sent på kvelden og heller huske kvelden før, enn å drikke seg sanseløs på sprit i løpet av første halvtimen og dermed ikke huske en dritt :p

Lenke til kommentar
Ikke mange? Veldig veldig veldig veldig veldig veldig mangen på min skole skryter heeele mandagen lang om hvor drita de var og om hvor myyye de drakk osv :)

var samme for meg på ungdomskolen ikke så mye på vidergående men forsatt en del som gjør det

Lenke til kommentar
De fremstår gjerne som "kule" fjortisser, men det har noe med at de kanskje faktisk har det særdeles gøy, opplever masse morro, sosialiserer og derfor blir "kule"?

 

Eller hva er det med alle de som står utenfor og ser at andre har det morro og sier: "Ja, please, de gjør det bare for å bli/være kule."

 

Du har et poeng, men har selv opplevd og värt med i festen halvfull og mött masse fjortisser som spiller full (husker ikke ordet) sitter og skriker i et hjörne (oppmerksomhet) eller er generelt plagsom.

 

Selvfølgelig, har vært med på de også. Men "kul fjortissfyll" virker å være generaliserende for alle som er ute og drikker i ung alder og liksom gjør det for å være kule.

Lenke til kommentar
De fremstår gjerne som "kule" fjortisser, men det har noe med at de kanskje faktisk har det særdeles gøy, opplever masse morro, sosialiserer og derfor blir "kule"?

 

Eller hva er det med alle de som står utenfor og ser at andre har det morro og sier: "Ja, please, de gjør det bare for å bli/være kule."

 

Du har et poeng, men har selv opplevd og värt med i festen halvfull og mött masse fjortisser som spiller full (husker ikke ordet) sitter og skriker i et hjörne (oppmerksomhet) eller er generelt plagsom.

 

Selvfølgelig, har vært med på de også. Men "kul fjortissfyll" virker å være generaliserende for alle som er ute og drikker i ung alder og liksom gjør det for å være kule.

 

Touche ;)

Lenke til kommentar
Jeg går på vgs btw ;)

 

Jeg går forøvrig på universitet, men har fortsatt vært med på sanseløs drikking, senest lørdag var en dårlig kveld, har det en tendens til å bli påvirket av følgende faktorer:

 

- Lite mat

- MANNfaktoren :p

- Undervurdering av drikka

- Raskt i svingene

 

 

Ellers er drikking med relativ måte, bli full, ha det morro, men ikke bli shitfaced-drita-ligge-spy-simassepiss-sovnesteder, fasiten for alkoholinntak ;)

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

alkohol er avgjørende. alkohol er godt, og det letter på sinnet. det gjør at man har noe å se frem til i uka. jeg drikker så godt som hver helg, og jeg skal inrømme at det flyr unna mye cash, men det er så damn artig. enten om du blir helt møkkings og sovner i grøftekanten eller om du er storsjarmør og drar alle chicksa. jeg har én kamerat som ikke drekker, og han har det helt tydelig mindre moro enn oss. han sier ikke like mye moro, han danser ikke like rått og han kjeder seg mer.

Lenke til kommentar
alkohol er avgjørende. alkohol er godt, og det letter på sinnet. det gjør at man har noe å se frem til i uka. jeg drikker så godt som hver helg, og jeg skal inrømme at det flyr unna mye cash, men det er så damn artig. enten om du blir helt møkkings og sovner i grøftekanten eller om du er storsjarmør og drar alle chicksa. jeg har én kamerat som ikke drekker, og han har det helt tydelig mindre moro enn oss. han sier ikke like mye moro, han danser ikke like rått og han kjeder seg mer.

Jo såklart. er man på fest/vors/nach så skal man jo drikke. Ellers er det ikke like gøy, men jeg sier at man ikke skal drikke seg helt drita, men heller kose seg med venner osv :p Er man på en stor fest da er det vel en del gøyere å drikke seg veldig full, danse helt rått (i alle fall tror du det! og det er jo det som teller, for når DU tror det så har du en god selvtillit og det er det som drar chicksa ! heh.) vis man står i et hjørne og bare ser på så kan man ikke forvente seg noe, og er man ikke litt brisen en gang så forstår man ikke humoren til resten av gjengen! Erfaring :p *Ikke ha nok penger til drikke !! *

Lenke til kommentar
Du har et poeng, men har selv opplevd og värt med i festen halvfull og mött masse fjortisser som spiller full (husker ikke ordet) sitter og skriker i et hjörne (oppmerksomhet) eller er generelt plagsom.

Vi har en skikkelig tåpelig jente i klassen. På en fest for ikke så lenge siden drakk hun 3 slurker øl og gikk rundt og sa: "Æ e så full" og spilte full. Var bare tåpelig :p .

Lenke til kommentar

Normal drikking er greit, greit nok å drikke seg helt ned også, med mindre man er en fjortiss.. Hater fjortissfylla, er så sinsykt iriterende, dem kommer bort til deg og sier "Åhh, jeg er så full". Du får også høre ting av dem flere dager, opptill flere uker etterpå.. "Holdt på å banke opp 5 stk, måtte 10 stk for å holde meg igjen" "Jeg drakk 12 øl, 4 glass sprit, og shotta 12 shots" osv..

Lenke til kommentar

jeg trenger ikke drikke for og ha det gøy , men fy faen og gøy det er med ei fylla :p

 

 

nå fortiden så merker jeg dagenderpå så mye bedre en før så nå er det litt mindre inntak på kvelden , jamme har jeg det like gøy fordet og mye mindre angst dagenderpå ... rart :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...