Gå til innhold

[HATE] COD4 Klan for Ps3 - Avsluttet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra det er update på gang, kanskje det blir litt mer stabilt og ikke meste av tida går med på venting...

 

Er på jobbreise fram til fredag, så får ikke spilt før helga igjen...

 

Har holdt meg til Team Death March, kanskje vi kunne få organisert noen klankamper (private?) med noen av de mer taktiske spillmodusene?

 

Headquarters er en ting, men har også bomb squad og search and destroy? (Husker ikke navnene eksakt...) Eller andre modus som krever samarbeid. Får vi til de modusene vil vi uansett jobbe bedre sammen i Team Deathmatch...

 

-Johan

Endret av jag
Lenke til kommentar
Bra det er update på gang, kanskje det blir litt mer stabilt og ikke meste av tida går med på venting...

 

Er på jobbreise fram til fredag, så får ikke spilt før helga igjen...

 

Har holdt meg til Team Death March, kanskje vi kunne få organisert noen klankamper (private?) med noen av de mer taktiske spillmodusene?

 

Headquarters er en ting, men har også bomb squad og search and destroy? (Husker ikke navnene eksakt...) Eller andre modus som krever samarbeid. Får vi til de modusene vil vi uansett jobbe bedre sammen i Team Deathmatch...

 

-Johan

 

Helt enig med Johan.. Vi bør prøve å fokusere rundt taktiske moduser, som f.eks search and destroy. Det er tross alt den mest spilte modusen i klan- miljøet! Åpen for forslag :)

Lenke til kommentar

Kan vi ikke prøve å sette opp klantrening "Search & Destroy" fredag kveld? Jeg stiller opp etter åtte. tidus24, legger du inn evt tidspunkt i første post, eller tar vi det på klansidene?

 

Stenger ned PCen for kvelden nå, oppdaterer meg i morgen... :)

 

-Johan

Lenke til kommentar

For de som ikke har fått det med seg så er jeg med og leder klanen nå;)

Og vi vil ha mye mer matcher etc.. Etter denne updaten som kanskje fikser mange av våre online problemer.

Vi vil også gjøre forumet ferdig snart når vi får denne etterlengtede logoen.

Lenke til kommentar
Burde hat en CO admin og en taktikk ansvarlig

 

Bare å melde seg frivillig :)

 

Da endrer jeg klokkeslettet til 21:00 på fredag. Se førstepost/klanforumet. Laget også en tråd for "påmelding" slik at det er mulig å se hvor mange som blir med.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Supert Zealow, setter enormt stor pris på det! Mulig jeg blir noen minutter for sen da, avhengig av om det blir buss eller ikke :)

 

Kunne veldig gjerne tenke meg et verv i klanen, da jeg ønsker å spille COD4 aktivt og være en viktig del av et clan community.. Så dersom dere trenger meg til noe, er det bare å rope! Dere vil kanskje se litt kamper først da :)

Lenke til kommentar

Search & destroy er så kjedelig.. Om man dør så må man vente en evighet på å spille igjen..

Search&Destroy er boooooooooooooooooring... Kjedelig å se på 5 stk som sniker seg rundt redde for å dø.

Da spiller jeg heller CS om jeg vil kjede meg :D

 

Sabotage, Headquarter og Domination har objektiver og er actionfylte..

De 3 alternativene kan gjøre seg bedre som klan trening IMO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...