Gå til innhold

[HATE] COD4 Klan for Ps3 - Avsluttet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei

 

Jeg vil bare forklare om hvorfor HATE sin historie ble slik den ble.

 

 

Jeg var på utkikk etter en klan. Ville ha noen å spille med. Så jeg googlet litt og fant denne tråden. Det var daglig nye poster her. Jeg så også hjemmesiden. HATE forumsiden var kjempebra den, med mange medlemmer som ofte var innom. Så denne klanen ville jeg bli med i. Men etter hvert ble det ikke flere poster. Og bare noen få kom innom en gang i blant.

 

Og spør du meg er det ganske typisk. Klanen er på sitt beste i de to første månedene før den begynner å dabbe av. Dette skjedde dessverre med HATE. Så jeg kom med et forslag til forum admin Vans94. At vi kanskje kunne starte på nytt. Med nytt forum, der de mest aktive i klanen og nye medlemmer kunne bli med. For det gamle forumet visste vi det ikke ville bli noe mer av.

 

Så vi bestemte oss for å lage et nytt forum. At vi tok oss retten til å fjerne alt innhold på den gamle siden ser jeg nå som noe forhastet og dumt uten å snakke med moderatorer og admins. Men vi gjorde det, selvfølgelig ble det oppstyr og det beklager jeg. Vi gjorde det vi trodde var best, og det ser endelig ut som vi gjorde det rette.

 

HATE er ikke oppløst. Den er fortsatt i live, den har bare et nytt forum. For tiden er vi få som alle var med i gamle HATE. Men selvfølgelig vil vi ha nye medlemmer. Så jeg oppfordrer alle til å bli med i HATE. Vi har et fint og oversiktlig forum med to administratorer og aktive medlemmer.

 

Det er fortsatt noen få plasser igjen, så fort deg! :yes:

 

Forum

Endret av Aharstad
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 11 måneder senere...

kan jeg få være me plz????? :3

 

min PSN: futuresindre :w00t:

mic: srry, ikke fått enda :no:

rank: lvl 29 :ph34r:

 

sorry for å ikke ha mic, men jeg blir sikkert å få

en så fort jeg har råd til en. :whistle:

 

edit: det kan hende jeg er i lvl 30 :blush:

Endret av sindreberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...