rosaemil Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg pleier å spille free for all og team death match Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Glemte å skrive deg opp .. sorry Hva er det dere liker å spille her? Har blitt mye sabotage og search & destroy på meg i det siste. Spiller stort sett Team Deathmatch og Free For All, men er med på det meste. Har spilt COD veldig mye, så er ikke så veldig aktiv lenger, men er på ganske ofte Lenke til kommentar
virulence Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Stiller gladelig opp her, virka som den andre banden var ganske fullstappa. Har mikrofon, er rank 22 eller noe. PSN ID: Bunad Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Nå har vi en god klan 11 medlemmer! Fynker det online nå? Lenke til kommentar
dmord Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Sabotage, HQ og Domination syntes jeg ... Jeg liker å ha noe objektiver å krige for . Og de gamene er actionfylte hele tiden i motsetning til search & destroy som er SLOWgoing. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Ahh, brenner i fingrene når jeg leser på denne tråden! Når jeg kommer hjem i morgen skal jeg spille fryktelig mye cod.. Så utpå dagen i morra er det bare å sende en whisper til "braxboy"... Så er jeg meget klar for en kamp! Mine fav. moduser er i prioritert rekkefølge: 1. Free for all 2. Domination 3. Team Deathmatch Spiller mest FFA av den enkle grunn at jeg elsker å dra ut på tokt på egen hånd, og ikke minst plaffe ned alt som rører seg Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg håper det blir letere og joine matcher etter hvert. det var et par stykker her som prøvde å invitere meg men får bare opp den gamle feilmeldinga at jeg ikke får kontakt med host. Jeg lurer på om det blir litt mer stabilt med kabel i stedet for trådløst nett. Lenke til kommentar
dmord Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg håper det blir letere og joine matcher etter hvert. det var et par stykker her som prøvde å invitere meg men får bare opp den gamle feilmeldinga at jeg ikke får kontakt med host. Jeg lurer på om det blir litt mer stabilt med kabel i stedet for trådløst nett. Samme problemet har jeg.. feilmelding når folk inviterer.. Det suger skikkelig å leave ett game jeg er i, for å få en feilmelding bare også må jeg vente sikkert 10 min på neste game igjen eller mere... LENGE mellom hvert game om kvelden Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Kjenner meg igjen i nettverksproblemene... Kjører trådløs selv, men tviler på at det har noen særlig betydning... Det er serverne til IW som svikter litt innimellom... Skal komme en patch i løpet av januar tror jeg, så vi får vente og se på den :- ) Stor tro på at de skal få fikset dette! Spiller som sagt i kveld :- ) Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Bra det blir litt små spiling på meg utover dagen. Men på kvelden da blir det hardcore! Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 1Lvl ril så er jeg med:D Vil edite denne posten når jeg er lvl 12! Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Takk for at du inviterte neg vans94 men ddet varte ikke lenge før hosten enda gamet men moro var det. Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Alltid morro så lenge det varer Men har du en msn? Hvis det er tillfelle kan du sende meg en pm med den:)? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis vi hadde skaffet oss et forum eller lignende, så kunne vi gitt hverandre msn adresser.. Mye lettere å kommunisere på MSN fremfor her synes jeg :- ) Spesielt om man bare skal få med et par stk til en liten skuddveksling! Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ser dere bygger opp litt konkurranse for oss Seek Men det er jo bare bra. Ville vært kjedelig uten norske konkurrenter! Endret 6. januar 2008 av StalkerPrime Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Er lvl 14 nå så er nok klar for klanen:) Jeg kan kanskje prøve og lage ett forum etter litt COD4:p Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ok, jeg vil lage ett forum til klanen når jeg ikke spiller COD..Bare får og få pause innimellom:) Men jeg trenger noen til og lage banner/logo til klanen.. Er et invisionfree forum greit? Mye enklere for meg og lage en et avansert phpBB forum.. Men hvis noen andre her vil lage phpBB forum er det greit;) Endret 6. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) For min del er det helt greit med et enkelt forum, trenger ikke noe mer til å begynne med.. Kjempebra at du tar initiativ til å få til noe sånn Noen som vil spille nå/ i kveld? Endret 6. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Alltid klar for og spille jeg:D PSN? [skal ta 20min pause så blir jeg med] Endret 6. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 PSN: Braxboy Kommer på om ikke lenge, men jeg skal spise middag snart... Så blir en liten pause der da Men skal spille hele kveld / natt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå