Gå til innhold

hva ser du fram til innen xbox i år 2008?


ProStreetEier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rock Band

Fable 2

 

Folk ramser opp Ninja Gaiden Sigma her, men det er da en PS3 tittel, som heller ikke kommer til å bli gitt ut på Xbox360? (Dessuten er det vel bare en remake av gamle Ninja Gaiden fra Xbox1, og som allerede er utgitt?)

 

Dere mener vel Ninja Gaiden 2? Som skal være Xbox exclusive og som burde dukke opp i løpet av 2008.

 

NG2 er for øvrig det tredje spillet jeg virkelig ser frem til. :)

Lenke til kommentar

Gleder meg masse til Rock Band også, en skikkelig utfordrer til GH3.. Blir gøy med oppdateringer jevnlig over Live, og trommer i tillegg.. Dessuten har de mange ekslusive avtaler med forskjellige artister, hvor avtalen med Metallica er veldig spennende.. Det sies at Metallica skal lansere en ny sang på Rock Band, som kommer fra det nye, ikke enda utgitte albumet :D

Lenke til kommentar

Tomb Raider: Underworld

Mercenaries 2: World in Flames

Dead Space

Alien RPG (aner ikke når det kommer, men håper i år)

Gears of War 2 om de fjerner den gørrkjedelige bilen

Guitar Hero IV om de bare kødde når de sa de fokuserer på Aerosmith.

Burnout Paradise om jeg slipper å se "You are leading with 9 seconds! You have lost first place!" samtidig på skjermen når man kjører 1 mot 1...

Neste fra Bizzare

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Alan Wake - Army of Two - GTA IV - Mafia II - Halo Wars - 2 Days 2 Vegas - Too Human - PES 2009 - Banjo Kazooie 3 - Race Driver GRID.

Og gjerne noe nytt på hardwarefronten :)f. eks

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Tror ikke 2008 har sjans til å måle seg med 2007 for min del. Tror ikke at dette året overgår Halo 3, COD4, Bioshock og Mass Effect for å ta noen titler.

 

Men jeg gleder meg til Halo Wars og litt til RS: Vegas 2. Ninja Gaiden 2 kan bli bra, men liker best flerspillerspill.

 

Er det ett spill jeg absolutt ikke gleder meg til er det Army of Two. Tror det skal mye til for at det blir et bra spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...