iCar Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei, Har en Dlink DI-624 ruter som idag tok kvelden, letet litt og fant fram kvitteringen som var datert en gang i september 2004. Så er spm, er klar over at garantien for lengst er gone, men er dette noe som jeg kan gå på reklamasjonen? Er det 5års reklamasjon på rutere? Den er kjøpt fra Spaceworld.
kjeklulf Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Har du sjekket at det er ruteren som er død og ikke bare strømforsyningen? Det er et velkjent problem at strømforsyningene til disse er ustabile. Forsøk å dra ut strømforsyningen både fra ruter og stikkontakt og la den være ute en stund for du kobler til på nytt.
iCar Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Har du sjekket at det er ruteren som er død og ikke bare strømforsyningen? Det er et velkjent problem at strømforsyningene til disse er ustabile. Forsøk å dra ut strømforsyningen både fra ruter og stikkontakt og la den være ute en stund for du kobler til på nytt. Har allerede prøvd det, ingen liv... Men uansett om det er strømfosryningen eller ruteren så er spm mitt fortsatt om det i det hele tatt er noe reklamasjons sak?
Christian86 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Jeg ser ikke noe problem i at du skal kunne ta det på reklamasjon, nei. Så vidt jeg minnes har tidligere saker her på forumet hadde en slik konsensus at 5 år er rimelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå