Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

--


dymoletratag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 17 og har hatt kviser i.. kanskje 2-3 år nå og har faktisk blitt vant til dem(kløing, smerter når du slår dem og sånt) men utseende messig er det jævelig! har det i hele fjeset, og har de halvegs ned på ryggen, har kommet andre steder på korppen også. Går nå på Tetrasyklin (tror det er sån det skrives) som jeg fikk på lege-resept. noe som gjør at de ikke blir store og ferre.. kanskje det til og med ikke kommer flere ;O Legger ikke merke til det, siden det tar tid til huden skifter og merkene forsvinner.. har foresten gått på dette i nesten ett år og har slurva ALT for mye med og ta det daglig.. merker det kommer mer bare jeg går en helg uten og ta dem, gode fyllekuler er ikke noe digg heller, da kommer de tilbake i større størrelser. Men det hjelper veldig, jeg har ingen store jæveler og de fleste er nå helt flate med en tørr rød hudskorpe oppå.. vet fakktisk ikke hva bi-effektene er for tetrasyklin.. det er en type penselin.. har fått ressept på noe annet nå som skalfå huden til og skifte lag raskere, en krem jeg ikke husker navet på..

Håper det vil forsvinne en gang i nær fremtid... de var HELT vekk etter en sommer 2år siden, men kom tilbake når jeg trakk inn på rommet igjen. Vurderer og ta solarium og se om det funker...

vel det var min historie om kviser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...