Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

--


dymoletratag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan ikke være bra med tanke på arr=s For øyeblikket har jeg en humongus kvise på haka som jeg har ca hver måned. Var den som overtalte meg til å gå inn på denne tråden. Lever sitt eget liv de der kvisene. Men, saken er den at den er veldig vond, den klr og det går ikke ann å ta hull på den ved å klemme. Noen som vet om noe som funker mot sånne? Har ikke problemer ellers, bortsett fra da disse store på haka som kommer ved pms tider.

Lenke til kommentar
Det kan ikke være bra med tanke på arr=s For øyeblikket har jeg en humongus kvise på haka som jeg har ca hver måned. Var den som overtalte meg til å gå inn på denne tråden. Lever sitt eget liv de der kvisene. Men, saken er den at den er veldig vond, den klr og det går ikke ann å ta hull på den ved å klemme. Noen som vet om noe som funker mot sånne? Har ikke problemer ellers, bortsett fra da disse store på haka som kommer ved pms tider.

 

Jeg kan ikke alt for mye om dette med kviser, men prøvd å få ut det på innsiden, samtidig som du prøver å kvitte deg med sjokolade og brus, for det skal visstnok gjøre at man får mer kviser?

Lenke til kommentar
samtidig som du prøver å kvitte deg med sjokolade og brus, for det skal visstnok gjøre at man får mer kviser?

dette er et hett tema mellom kvisetrynene på forumet :p

jeg tror at jeg får kviser av mye sukker, derfor prøver jeg å holde inntaket så lavt som mulig.

har ikke noe problem med kviser pr. dags dato

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke alt for mye om dette med kviser, men prøvd å få ut det på innsiden, samtidig som du prøver å kvitte deg med sjokolade og brus, for det skal visstnok gjøre at man får mer kviser?

 

Vet du, jeg liker faktisk ikke sjokolade og drikker ikke en gang smakstilsatt vann! (med unntak av sitron og te uten søtningsstoffer) Nå høres jeg sikkert ut som den helsefreaken, men jeg er ikke så glad i sukker bare.. Når det gjelder utklemming, så har det seg sånn at disse kvisene sitter så dypt at hvis det skal være sjans å få ut talget, må det taes med kniv. Og da er jeg jo tilbake til square one. Smerter og et stygt rødt sår i stedet for kvise=S Så det jeg kanskje egentlig trenger er et medikament. Har prøvd et liniment (reseptbelagt) som skal virke på kviser ved å påføre det på huden, men det er til ingen annen nytte enn at huden blir tørr og flasser. Det er visst noen ordentlige jævler dette.

Lenke til kommentar
samtidig som du prøver å kvitte deg med sjokolade og brus, for det skal visstnok gjøre at man får mer kviser?

 

Haha, makan til fjas skal du lete lenge etter. Jeg spiste masse godteri og drakk masse brus før, så hadde jeg en periode på noen uker. Hvor jeg spiste nesten ikke noe usunt i det hele tatt og det ble ingen forbedring i det hele tatt!

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
samtidig som du prøver å kvitte deg med sjokolade og brus, for det skal visstnok gjøre at man får mer kviser?

 

Haha, makan til fjas skal du lete lenge etter. Jeg spiste masse godteri og drakk masse brus før, så hadde jeg en periode på noen uker. Hvor jeg spiste nesten ikke noe usunt i det hele tatt og det ble ingen forbedring i det hele tatt!

Jeg prøvde det samme, funker ikke. Men kviser kremer og tabletter hjelper da=)

Lenke til kommentar
samtidig som du prøver å kvitte deg med sjokolade og brus, for det skal visstnok gjøre at man får mer kviser?

 

Haha, makan til fjas skal du lete lenge etter. Jeg spiste masse godteri og drakk masse brus før, så hadde jeg en periode på noen uker. Hvor jeg spiste nesten ikke noe usunt i det hele tatt og det ble ingen forbedring i det hele tatt!

 

Ta en annen tone da i alle fall. Jeg la jo ikke akkurat til noe kilder, gjorde jeg?

Jeg antydet også til at det bare var ett tips å prøve ut, ikke noe fasit svar på å kvitte seg med 2200kviser på.

 

Slapp nå av med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...