Lycantrophe Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Du tenker riktig, men det er en npc-quote. Ingen rette hittil.
Macord Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Bestemte meg får å avsløre svaret jeg. Denne quoten "Mother", sier han når du har drept Zuluhed the Whacked. Og leverer questen til Mordenai. Se filmen hos Youtube Endret 6. juni 2008 av Macord
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Captain Skyshatter? Vet det er feil Det er det, for Macord har rett svar. Din tur.
Macord Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det var det da, gi meg litt tid til å tenke ut en. Kommer tilbake om ikke altfor lenge.
brillan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ikke for å kverulere, men 1 ord = sitat? Vet 200 andre sanger som inneholder ordet "Mother" Uansett, fyr på med ny quiz. Og sangen er digg den Endret 6. juni 2008 av Holdbrillan
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Må være flere enn meg som skriver /y Tell your children not to walk my way! med en gang noen dreper Zuluhed. :< Og 1 ord = sitat når det er det eneste Mordenai sier.
Macord Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 "To do your heavy lifting now, most likely." Hvilken boss sier dette? Hvis du klarer det uten å google så er det creds. Tips: 2 bosser i samme rom.
brillan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Boss nr 2 bossen i Arcatraz. Husker ikke navnet på han, men han svær wrathguard med 2 hander.
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det var han i Arcatraz? Helvete, hvorfor svarte jeg ikke det?
Macord Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det er riktig ja, bare at han regnes som tredje boss. Hvertfall jeg gjør det. Det er en del av samtalen mellom de to, som jeg selv finner veldig morsom. Wrath-Scryer Soccothrates Din tur EDIT: Litt sein, but who cares? Endret 6. juni 2008 av Macord
Katten Geir Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Neste spm: Alle bosser er lettere i dette rommet. hmm.. jeg synes denne var litt dårlig forklart :< mener du at det er mange bosser i et rom? da kan det være Twin Emps, eller 2 boss i BwL. vaelaz teh corrupt eller no. der får du jo evig mana, og alt :> Gah.. jeg loker vilt
brillan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Neste spm: Alle bosser er lettere i dette rommet. hmm.. jeg synes denne var litt dårlig forklart :< Kanskje, men kompis av meg som viste svaret forstod hva jeg mente med en gang, så tror nok folk tar den. Hadde jeg forklart den enda mer nøye ville den vært alt for lett. Neste spm: Alle bosser er lettere i dette rommet. Gah.. jeg loker vilt Nei
Katten Geir Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) 4 horsemen? Edit: jeg har kanskje tenkt feil? at det ikke _behøver_ og være flere bosser i dette rommet... men at alle bosser vil bli lettere dersom du hadde vært der inne.. da vil jeg si 2.boss i BwL: Vaeltraz The Corrupt. der får du jo evig mana, rage og energy Endret 6. juni 2008 av Zycho
brillan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Du har rett hvilket rom det er, men har ingenting med evig mana,rage og energy greia. Virkelig bare guildet mitt som sa "kite him to vael room"? >_<
Katten Geir Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 men... skal vi si at det var riktig? :> var jo forsåvidt riktig i forhold til hvilket rom du siktet til :>
brillan Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Ah, kite Nefarian til Vaelastrasz-rommet? Broodlord, chromagus, illidan. Alle bosser er lettere i vaelastrasz rommet. Bare mekk ny quiz noen. Jeg failet brb skjære meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå