Gå til innhold

Huxley. MMOFPS on the way!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil promotere spillet Huxley som kommer i mars. Som dere har skjønt er det en "massively multiplayer online first person shooter", noe det ikke er så mange av. (tror jeg :dontgetit:) Har oppfattet at ikke så mange har fått med seg denne lille godbiten og ville derfor putte litt fokus på den.

Som i de fleste andre MMOer kan du velge hvilken rase og klasse du vil være, og du og dine blodsbrødere kan ta nytte av en mengde forskjellige kjøretøy. Spillet kommer til både til pc og xbox360, men jeg skulle tro at pc er å foretrekke.

Noen Bilder:

post-133280-1199030162_thumb.jpg

post-133280-1199030169_thumb.jpg

post-133280-1199030176_thumb.jpg

Noen Filmer:

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Lenge siden jeg har hørt om dette...bra det kommer snart. Men er litt redd det drukner i kjølvannet til AoC og WAR.

Men så absolutt noe å følge med på åssn blir :)

Skrevet

Håper Huxley blir en sånn klassiker som dukket opp fra ingensteds. Noe lignede Halo CE.

Da kan alle dere gamere som viste null interesse for tråden gå å legge dere. :p

Skrevet
Håper Huxley blir en sånn klassiker som dukket opp fra ingensteds. Noe lignede Halo CE.

Da kan alle dere gamere som viste null interesse for tråden gå å legge dere. :p

Spillet har da vært rimelig mye omtalt på diverse amerikanske nettsteder, så det blir vel litt feil å si at det dukket opp fra ingensteds. Har ihvertfall hørt om spillet i ca to år selv.

• 1 måned senere...
Skrevet

Har faktisk aldri hørt om det før nå...pleier egentlig å få med meg det meste. Så veldig interessant ut...lurer på hvor stor verden kommer til å være, om det er krig mellom fraksjoner osv (har ikke tid til å undersøke nå).

Bra lyd på våpen!

Skrevet

Awesome. Dette er spill jeg lengter etter. Ikke alle oss i verden som vil spille som en fyr som går rundt og smakker folk i trynet med sverdet sitt samtidlig som de gjør magiske greier. Gleder meg til dette kommer ut.

Skrevet

Jeg håper bare på to ting

1. Det er at spillet ikke blir like ustabilt som Tabula Rasa.

Der ble det meste patchet, men ikke fort nok til og holde spillgleden min ved like, en annen ting som fikk lenger vekk fra spillet var den grusomme sannheten at det ikke ble noe av gamecards til Tabula Rasa, jeg har ikke bank-kort selv og måtte derfor låne pappa sitt.

og

2. variasjon i våpnene!

I Tabula Rasa var det ikke noen forskjell om du hadde et level 1 eller 50 våpen hvis det var av standar våpnene

Skrevet

Dette spillet kommer til Xbox 360 ikke sant?

Husker jeg så flere gameplay videor for en god stun siden, men siden det ikke kom så mye nyheter som spillet, har jeg helt glemt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...