Anomi Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Vil promotere spillet Huxley som kommer i mars. Som dere har skjønt er det en "massively multiplayer online first person shooter", noe det ikke er så mange av. (tror jeg ) Har oppfattet at ikke så mange har fått med seg denne lille godbiten og ville derfor putte litt fokus på den. Som i de fleste andre MMOer kan du velge hvilken rase og klasse du vil være, og du og dine blodsbrødere kan ta nytte av en mengde forskjellige kjøretøy. Spillet kommer til både til pc og xbox360, men jeg skulle tro at pc er å foretrekke. Noen Bilder: Noen Filmer:
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Finnes en del MMOFPS spill, men ingen har så vakker grafikk som dette Regner med det kommer til å kreve en god del maskinvare å kjøre bra i de høysttrafikkerte områdene, men ser vanvittig bra ut!
barin Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 aldri hørt om dette før.. men fy #"%¤ jeg skal prøve det så litt inne på siden http://www.huxleygame.com/ og det virker veldig spennende
Anomi Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 Interessen var begrenset skjønner jeg.
LarZen Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Lenge siden jeg har hørt om dette...bra det kommer snart. Men er litt redd det drukner i kjølvannet til AoC og WAR. Men så absolutt noe å følge med på åssn blir
Anomi Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Håper Huxley blir en sånn klassiker som dukket opp fra ingensteds. Noe lignede Halo CE. Da kan alle dere gamere som viste null interesse for tråden gå å legge dere.
Laland Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg viser interesse! Jeg vil ikke havne utenfor!
Licht Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har fulgt litt med på det, men de somlet seg liksom aldri til å gi oss en releasedato. Er mars spikret, altså?
DP Rusher Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Håper Huxley blir en sånn klassiker som dukket opp fra ingensteds. Noe lignede Halo CE.Da kan alle dere gamere som viste null interesse for tråden gå å legge dere. Spillet har da vært rimelig mye omtalt på diverse amerikanske nettsteder, så det blir vel litt feil å si at det dukket opp fra ingensteds. Har ihvertfall hørt om spillet i ca to år selv.
Bata Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Har sett dette for LEEENGE siden. Hadde glemt det, så koslig at det fremdeles lever
Kühlschrank Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Vet jeg graver litt nå, men skulle ikke dette komme Mars?
Anomi Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 Utsatt. Vi må vente til siste halvdel av 08. Litt random footage:
Toxin Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Har faktisk aldri hørt om det før nå...pleier egentlig å få med meg det meste. Så veldig interessant ut...lurer på hvor stor verden kommer til å være, om det er krig mellom fraksjoner osv (har ikke tid til å undersøke nå). Bra lyd på våpen!
Kühlschrank Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Takk for svar kamerat. Det der er kjipe greier, men vi klarer vell å vente?
Campin Carl Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hadde nesten glemt dette spillet, nå som jeg fikk se litt screens ble det litt mer interressant
Bjorn Ole Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Awesome. Dette er spill jeg lengter etter. Ikke alle oss i verden som vil spille som en fyr som går rundt og smakker folk i trynet med sverdet sitt samtidlig som de gjør magiske greier. Gleder meg til dette kommer ut.
Campin Carl Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg håper bare på to ting 1. Det er at spillet ikke blir like ustabilt som Tabula Rasa. Der ble det meste patchet, men ikke fort nok til og holde spillgleden min ved like, en annen ting som fikk lenger vekk fra spillet var den grusomme sannheten at det ikke ble noe av gamecards til Tabula Rasa, jeg har ikke bank-kort selv og måtte derfor låne pappa sitt. og 2. variasjon i våpnene! I Tabula Rasa var det ikke noen forskjell om du hadde et level 1 eller 50 våpen hvis det var av standar våpnene
Kajo2k Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Har hørt om det, men husker hverken hvem som nevnte det eller når.
Gitaroo Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Dette spillet kommer til Xbox 360 ikke sant? Husker jeg så flere gameplay videor for en god stun siden, men siden det ikke kom så mye nyheter som spillet, har jeg helt glemt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå