Gå til innhold

Instalere driver utenom windows-installer

fjeddiu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp skaffet meg logitech G15 og vil selfølgelig installere driveren, men den skal instaleres via windows-installer, som ikke funker hos meg :(

Hjelp! Jeg vil game! :ohmy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du besøkt windows update og sjekket om det ligger noen oppdateringer for pc-en?

Sjekk i tjenestelisten om ikke windows installer er deaktivert (Start->Kjør, skriv: services.msc. Finn aktuelle tjeneste i lista og se hva som står under oppstartstype)

Skrevet (endret)

Ja, tjenesten skal hete Windows Installer. Har du sjekket for oppdateringer på Windows Update?

(Har du XP eller Vista, og evt. hvilken feilmelding får du?)

Endret av norbat
Skrevet
Ja, tjenesten skal hete Windows Installer. Har du sjekket for oppdateringer på Windows Update?

(Har du XP eller Vista, og evt. hvilken feilmelding får du?)

XP, ser etter updates nå

Skrevet
Hm, har du restartet PC-en?

Sjekk også igjen om windows installer har kommet i tjenestelisten (services.msc)

Har hatt samme problemer med å installere andre ting også, som msn. Nei, den kom ikke opp i tjenestelisten :(

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Har lignende problem, har nettopp installert mer ram, og naar jeg naa spiller et av mine tidl. installerte spill (battlefield2, company of heroes f.ex) saa kommer feilmeld - windows moduler installer has stopped working -

og spillet kobler ut. vet ikke om det er tilfeldig det med ram'en, kanskje det er et virus..

noen ideer, noen m. samme problem?

mvh AM

PS. kjoerte den services.smc og startet windows installer manuelt igjen, men det er jo neppe permanent loesning...

Endret av armynor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...