Gå til innhold

Tips angående brukte Wii-spill


phex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker å kjøpe på eb-games for 1/2 pris. Har ikke hatt noen problemer med de 3 spillene jeg har kjøpt til nå. Er ganske sikker på at alle brukt spillene de får inn er testet før de blir kjøpt inn igjen. Jeg er ikkje helt sikker på det med å få igjen penger om det ikke funker, men du kan jo spørre ;)

 

Noe som kan være lurt å sjekke før du kjøper spill er å sjekke cd platen for striper eller skade. bare får å være sikker.

Lenke til kommentar

Takk for tips. EB Games skal jeg sjekke ut, men nærmeste butikk er nesten 60 km unna. Det jeg egentlig tenkte på var nettsider som selger brukte ting eller auksjonerer dem bort. Har funnt litt spill på Finn.no og QXL.no. Andre nettsider som er å anbefale og som har Wii-spill? Og litt tilbake til det første spørsmålet: Er halv pris + frakt en akseptabel pris å tilby?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ja.

 

På EBG kan du kun kjøpe brukte spill i butikken. Alle spill _skal_ være testet. Om noe ikke fungerer, så kan det hende at du må gi dem spillet, og komme tilbake neste dag, da de har prøvd det.

 

Tror jeg..

 

EDIT: Fungerer ikke spillet, når de har testet det, så får du pengene tilbake, om du max har hatt det i 1-4 uker tror jeg.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Er halv pris + frakt en akseptabel pris å tilby?

 

200-300 kr er nok grei pris, ja. Bare pass på å skjekke nettbutikker hva spillet koster der. Du finne helt nye spill for under 200 kr på butikker som CDON.no og Platekompaniet.no. Bl.a. Rayman Raving Rabbids til 129,- og Red Steel til 149,- på CDON og Blazing Angels og Mercury Meltdown for 199,- på Platekompaniet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...