Gå til innhold

Wii + Lcd tv 32" = Missmatch?


Paulex

Anbefalte innlegg

Har søkt og lett bla bla bla.

 

Fant ikke noe sånn i øyeblikket.

 

Det som er problemet er at jeg får helt SINNSYKT dårlig grafikk å en Tatung 32" LCD tv når jeg spiller wii.

Det er ganske kraftig reduserte farger og alt virker grumsete, men på den "normale" kasse tven vi har så funker det glatt.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å få dette til å virke bedre på en type tv som jeg har? Instillinger ect.

Håper på hjelp <3

 

På forhånd takk. :!:

Endret av Paulex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabelskifte er virkelig på sin plass om man har en 32" flatskjerm. Spilte Wii i starten på medfølgende kabler på min LG 32". Var stygt som et uvær, men så kom nye kabler til både den og PS2en og det var en himlende forskjell. For noen farger. Og etter en liten tweak av innstillinger satt jeg igjen med et kjempefint bilde.

 

Oppgrader kabler og du får best bilde :)

Lenke til kommentar
jeg bruker tatung 32" sammen med wii på kompositt og synes det funker helt greit. Skal kjøpe meg component kabel etterhvert tror jeg, men er litt stress å bytte mellom x360 og wii tongue.gif

Jeg har skarphet på 1, fordi jeg synes det var litt uskarp også satte jeg på 50hz..

Kjøp Scartkabel da vel. er ikke fult så bra som komponent, men er likevel langt bedre en kompositt.

Lenke til kommentar

Merket det ikke sånn TETT mye før jeg snurret igang Super Mario Galaxy for første gang.

Måtte rett og slett bare slå det av og spare det til jeg fikk noe bedre, så ut som hele saken var defekt omtrent, ett rent farge orgie som ikke stemte overens med hverandre.

 

Bruker vel en normal Scart nå, lokal-sjappa hadde seff. ikke flere wii kabler igjen så da blir det bestilling av nye :)

 

Kjører best på 50hz nå, på 60 er til og med grafikken i guitarhero VELDIG irriterende dårlig selv om man stort sett bare ser ned på en haug med prikker som det kommer en liten gnist utav ;)

 

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...