Tandberg Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Hei! Har nå koblet xboxen min sammen med min macmini igjennom den TP-kabelen som fulgte med, siden den ikke var lang nok og ikke det er wireless etc etc. Men har da fått til xbox Live, så tilkoblingen fungerer 100%. Lurte nå på videre om hvordan fildelingen fungerer? fikk xboxen til jul og er da relativt ny på dette. Har fått med meg at det er Music, Pictures, Videos etc etc under Media. Det må da være mulig å få noen filer fra macen til xboxen? Noen som vet hvordan jeg kan få til dette? Takker for svar! Har spurt og kommet litt lenger som dere ser i denne tråden på mac1
HeoAnd Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) hei, bruker du en router imellan dem? følg instruksjonene her til punkt og prikke. Endret 27. desember 2007 av HeoAnd
Tandberg Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Nei, ingen router imellom.. Bruker bare en TP fra macen til xboxen (siden det ikke er wireless osv på xboxen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå