Gå til innhold

Tony Hawk's Proving Ground.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårligste spillet jeg har spilt på lenge.

Har spilt og likt ALLE TH spill før (untatt Project 8), men dette var jævlig drit.

Seriøst, mer deprimerende spill skal du se lenge etter, alt er helt grått.

Er så jævlig likt hele spillet.

Banene er 3 helt like, oppdragene er klin lke. ALT.

THUG >>>>

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lasta ned demoen på ps3, dårlig spill (etter hva jeg her spilt, altså demoen :p), hvertfall etter å ha spilt skate :)

edit: leif

Endret av Eivicious
Skrevet

Ja, satt og lo når jeg prøvde dette møkkspillet her om dagen. Når du sammenligner det med skate er det helt utrolig at de i det hele tatt har gitt det ut slik det er. Makan til arcade crap :(

Skrevet

Virker som mange ikke liker Pro skater 3, men personlig er det det jeg har brukt mest tid på. Vil selv si at det var med firern at det gikk nedover med serien.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

care

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...