Gå til innhold

Kommer meg ikke inn på LIVE


Anbefalte innlegg

Koblet akkurat 360'en opp til nettet med trådløs adapter og den fant den nyeste oppdateringen med en gang og oppdaterte maskinen. Men jeg kommer meg ikke inn på LIVE. Jeg velger "connect to LIVE" og så prøver den og connecte, den ser ut til å lykkes, men så blir jeg bare slengt tilbake til hovedskjermen hvor det fortsatt står "connect to LIVE"

 

Jeg har sjekket connection setting og den får kontakt med LIVE serveren, og det ser heller ikke ut til at jeg har noe problemer med å lage ny LIVE konto.

 

Boxen er chippet, så det er jo en mulighet at den er bannet, men jeg har aldri vært connected til LIVE, med backups og jeg får jo ikke opp den grusomme "banned" feilmeldingen(jeg får jo kontakt med LIVE serveren)

 

Noen andre med samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært problemer her også. Senest i kveld, men da kun at jeg ble logget av live og kunne logge rett på igjen.

Funka fint i sted men ikke nå. Står bare "connect to xbox live" men det funker ikke.

Det rare er at jeg allikevel kan oppdatere spill. Satt i Ace combat 6, fikk spørsmål om jeg ville kjøre update og det virket bra. Men etterpå kommer jeg ikke inn på xbox live.

Lenke til kommentar
eg synes me har rett på en godtgjørelse av microsoft..me betaler for ei tjeneste me ikkje får...de rette hadde vore ein måned/veke med gratis Gold...eller eit gratis arcade spill...anything...dette er ikkje akseptabelt..

Enig. Når vi betaler spenn for å spille online kan rett og slett ikke hele dritet være fucka i en snart uke.

Håper de fikser det snart, og håper vi får en eller annen form for betaling. En gratis mnd elns...

 

Major Nelson sier i hvert fall at hele XBL-teamet jobber dag og natt nå for å å fikset dette, så det kan da umulig ta mange dagene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Håper de fikser det snart, og håper vi får en eller annen form for betaling. En gratis mnd elns...

Tipper Carcasonne blir lagt ut for gratis nedlasting igjen :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...