Gå til innhold

liker hunder og ha det varmet mens de sover?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hunden min liker å veksle på det. Hun begynner som oftest natten på varmekablene i gangen for så å flytte seg til under sengen min der det er kaldt. Ellers liker hun å ligge i solen om sommeren, men etter hun fikk heteslag har hun ikke fått lov til det så mye. Hvertfall ikke uten at jeg har kjølt hun ned med våte håndklær innimellom. HUn er forresten 50% labradorer og jeg vil påstå hun har helt lik pels som en labrador.

Lenke til kommentar
de hundene jeg har kommer over liker å sove gravd ned i masse pledd og dyner,

 

dachsen min har en egen kruv med 3 ullpledd som hun graver seg nedi.

 

ellers kommer hun opp i senga om natta og ligger under dyna intil kroppen så man begynner å svette som bare det, mens hun ligger og har det deilig

 

Det kan kanskje ha noe med at hun liker å grave seg litt ned og lage seg en liten grop? Har sett mange dachser som gjør det :) Tror det er veldig forskjellig fra hund til hund hva de liker. Akkurat som med mennesker ;)

Lenke til kommentar
de hundene jeg har kommer over liker å sove gravd ned i masse pledd og dyner,

 

dachsen min har en egen kruv med 3 ullpledd som hun graver seg nedi.

 

ellers kommer hun opp i senga om natta og ligger under dyna intil kroppen så man begynner å svette som bare det, mens hun ligger og har det deilig

 

Det kan kanskje ha noe med at hun liker å grave seg litt ned og lage seg en liten grop? Har sett mange dachser som gjør det :) Tror det er veldig forskjellig fra hund til hund hva de liker. Akkurat som med mennesker ;)

 

ja, men av de hundene jeg har kjent godt, har alle faktisk likt å ha det varmt.

 

buller, boxere, dachser, king charles spaniel ect. alle har likt å ligge under dyner

Lenke til kommentar
Kast buret ut døra og la den bestemme liggeplass selv, da slipper du å bekymre deg for om hunden har det varmt eller ikke. De fleste hundene liker å variere liggeplassen i løpet av en lang natt, noe den ikke får mulighet til i et lite bur.

 

ehm? ingen kaster et bur ut av huset når hunden enda er hvalp? han biter enda på ting han ikke skal bite på..

 

Som mange har sagt, de er individer og liker forskjellig. Min sover løst, og hun ligger da enten fritt på stua/kjøkkenet eller på soverommet. Ligger hun på soverommet bytter hun mellom senga (tra la), sofaen eller gulvet.

 

litt av noen vaner hundene deres har:p

Lenke til kommentar

Hunen min tuller seg selv inn i varme tepper når hun skal sove. Som valp lå hun alltid inni genseren min hvis jeg lå på sofaen og så på tv. Nå ligger hun alltid inntil en av oss under dyna om nettene, og etter turen hennes om morgenen graver hun seg alltid ned i dyna i senga igjen før jeg drar på jobb.

 

Om vi har fyrt i pesen ligger hun så nær hun kan.

 

Jeg tror jeg kan konkludere med at min hund elsker varmen.

Lenke til kommentar
Jeg syns det å ha hund er så mye mer enn å bare stenge den i et bur hver gang jeg/den skal sove, eller jeg ikke kan se den :)

 

Vi brukte et veldig stort bur på geisha da hun var valp. Det er ekstremt farlig for en liten valp med skarpe tenner å gå løs i huset alene. For å hindre at hunden skader seg, eller skader møbler, vegger og inventar kan man bruke buret til valpen har lært å ikke bite på ledninger. Slikt er jo ikke gjort på en dag .

 

Men målet er jo at hunden skal kunne gå fritt i huset

Lenke til kommentar
Vi brukte et veldig stort bur på geisha da hun var valp. Det er ekstremt farlig for en liten valp med skarpe tenner å gå løs i huset alene. For å hindre at hunden skader seg, eller skader møbler, vegger og inventar kan man bruke buret til valpen har lært å ikke bite på ledninger. Slikt er jo ikke gjort på en dag .

 

Men målet er jo at hunden skal kunne gå fritt i huset

Brukte selv bur til hun kunne være alene jeg, så sier ingenting på det. Tenkte mer på de som stapper inn hunden hver gang den er slitsom, den skal ikke tisse, de skal sove etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...