Goliath Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 (endret) EBGames har startet januarsalget allerede i dag. Kjøpte ny Timeshift til Xbox360 for 199,-. Flere spill blir priset til 199,- Syntes forøvrig at dette var et såpass godt kjøpt til at jeg måtte informere "menigheten" om det Endret 24. desember 2007 av überGoliath
Skogslik Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Oi, synd det ikkje fins EB games her eg bor da
dudley.no Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 EBGames har startet januarsalget allerede i dag. Kjøpte ny Timeshift til Xbox360 for 199,-. Flere spill blir priset til 199,- Syntes forøvrig at dette var et såpass godt kjøpt til at jeg måtte informere "menigheten" om det det var billig ja,gjelder dette alle EB games tro....hvor kjøpte du? Kunne tenkt meg PGR4 eller Forza2........tvilsomt om de kommer så billig.
Konamixx Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 (endret) KAnskje ikke så billig, men hvis du lurer deg inn på EBgames sine hjemmesider så reklmerer de for et salg. Der får du en kuppong på nettopp de to spilla. 250kr avslag/rabatt på et av de. Pluss mange andre rabattkupponger for de som er interessert. Endret 25. desember 2007 av Konamixx
fox Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 må jeg printe ut kuppongene? det lurer jeg på? eller få tak i dem, så fall hvor=?
Walts Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 oi, da kan det hende jeg må kjøpe meg et spill til xboxen da.
Spillorakelet Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Dette gjelder alle EBGames/Gamestop butikker ja. Kupongene får dere i butikkene.
Konamixx Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 @ Dudley: Hvis du vil ha deg Forza til en billig penge brude du suse innom Playx.no. De sneder fra danmark, men ordner med alt av toll så du slipper å bruke forverret fortolling. De kjører jo kompis pris på en grei pakke som jeg selv skal bestille. Link
xelA Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jeg ser at EBgames skal selge ut alle de ps2ene de har fått inn i forbindelse med byttetilbudet tror de skal slite med å selge ut alle dem
Mr. Bridger Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jeg ser at EBgames skal selge ut alle de ps2ene de har fått inn i forbindelse med byttetilbudet tror de skal slite med å selge ut alle dem Var det tilbudet på kupong 8: Playsation Hot Offer en PS2 m/1 eller 3 spill for 699? Kjøp den og fyll så opp med brukt spill til du har 5 stk. spill (ikke sportspill). Så tar du dem med til EBgames igjen og bytter den inn til en Xbox360. http://www.ebgames.no/xboxTradein.asp Ikke så ille regnestykke det. PS2 brukt på EBGames 699kr Mellomlegg for Xbox360 Arcade 699kr Pluss noen bukte PS2 spill
xelA Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Det er et ganske bra tilbud ja. Man kan jo få 360 1000kr billigere hvis man er litt lur.. Men jeg har allerede byttet inn en gammel ps2 og 5 spill inn i en 360 premium, og jeg trenger ikke enda en (to er nok).. Det er rart at de fortsatt kjører tilbud med bytte inn i 360, jeg er nesten sikker på at det stod at tilbudet går ut julaften.. Hvis de kjører dette tilbudet lenge, må de jo tape grundig på det i lengden.. (Hvis man ser bort ifra alle de nye kundene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå