Gå til innhold

God Jul til alle brukerne på forumet !

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off-topic innlegg slettet. Om man ikke liker alle juletrådene, kan man starte en egen tråd hvor man sier det. Ikke ødelegg julestemningen i en ellers så hyggelig tråd. Så god jul til alle på diskusjon.no!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Hva er vel julen uten "Tre Nøtter til Akepott"?

GOD JEWL TIL ALLE :xmas:

Skrevet
Idag feirer vi når Julenissen kom ut av jomfru Maria, at nissen har klart å leve i 2007 år er jo helt utrolig :)

Øøøhm, nei. Det er da ingen som tror at Jesus er julenissen. Derimot kommer vår "julenisse" fra den engelske Santa Claus. Santa Claus har sitt opphav i den katolske helgenen Nikolaus von Myra, eller Sinter Klaas (Sankt Nikolas på norsk) på nederlandsk. Denne helgenen var kjent for å gi gaver og penger til de fattige. Ja faktisk så godtsom hele formuen sin. Så nå vet du hvor julenisse-skikkelsen kommer fra. ;)

Skrevet
Idag feirer vi når Julenissen kom ut av jomfru Maria, at nissen har klart å leve i 2007 år er jo helt utrolig :)

Øøøhm, nei. Det er da ingen som tror at Jesus er julenissen. Derimot kommer vår "julenisse" fra den engelske Santa Claus. Santa Claus har sitt opphav i den katolske helgenen Nikolaus von Myra, eller Sinter Klaas (Sankt Nikolas på norsk) på nederlandsk. Denne helgenen var kjent for å gi gaver og penger til de fattige. Ja faktisk så godtsom hele formuen sin. Så nå vet du hvor julenisse-skikkelsen kommer fra. ;)

Hvem faen er Jesus

Skrevet
Lillebroren min flyr rundt juletreet nå og er overengstelig fordi han tror jeg har fått mer pakker enn han :wee: Det står noen kjempestore pakker til meg der, mon tro hva det kan være?

Stor spillemaskin? Wii, Xbox 360, PS3, eller de gamle som du ikke har fra før.

Skrevet

God jul til dere alle sammen. Er ikke så mye julestemning her heller, men været stemmer nå med de forrige årene. Overskyet og regn. :)

Skrevet

God Jul! Sitter i sofaen og ser på juletreet, men har ingen julefølelse i det hele..

Men det kommer seg sikkert når jeg har rivd av noe miljøskadelig gavepapir :ph34r:

Men whatever, GOD JUUUL!!1 :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...