Gå til innhold

Rerolling om ca. 2 uker, tips til hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, jeg skal kvitte meg med min gamle konto og starte friskt, som alliance tenker jeg.Tenker enten Nelf hunter/Warrior eller Draenei Shaman. Noen som har tips til realm/realm folk herfra spiller på?

Jeg har spilt WoW i nesten 2 år, og kjenner spillet godt. Har spilt på Vek'nilash Alliance i ca. ett år nå, hvor jeg har vært med i diverste guilds som nå er i BT/MH, så jeg er aldeles ingen noob av meg. Har også spilt priest på Magtheridon Horde, før jeg bytta server til Outland ca. 3 måneder siden. (Skulle spille med noen venner.)

Alle tips hjelper. :innocent:

Takk, Xint :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er jo mange her på sylvanas. Men vil du ikkje spele i lag med venene dine?

De fleste har slutta, dessverre. Noen vil bli på sine nåværende servere, det vil ikke jeg.

Hva er det på Sylvanas som er så attraktivt?:p

Skrevet

The Maelstrom er en fin server, både for pve og pvp. Selv spiller jeg der, og stortrives. Flesteparten er fra skandinavia på serveren, dette gjør at det er en bedre server imo.

Men tror ikke det er så mange fra forumet på serveren.

Skrevet
The Maelstrom er en fin server, både for pve og pvp. Selv spiller jeg der, og stortrives. Flesteparten er fra skandinavia på serveren, dette gjør at det er en bedre server imo.

Hmm, kanskje det. Sylvanas virker interessant og. Tell me more! :ermm:

Skrevet

I Drøm (Horde though) har vi et fint miljø. Ikke noe vondt å si om serveren heller.

Skrevet

I Drøm (Horde though) har vi et fint miljø. Ikke noe vondt å si om serveren heller.

Horde kan godt skje. Hvordan er serveren sånn generelt? Bra battlegroup? Ok progress i PvE?

Skrevet (endret)

Horde kan godt skje. Hvordan er serveren sånn generelt? Bra battlegroup? Ok progress i PvE?

Det vil jeg mene. De har tatt Illidan, hvor mange ganger er jeg usikker på. Vil også si at Battlegroupen er relativt balansert.

Endret av Heart Break Kid
Skrevet

Det vil jeg mene. De har tatt Illidan, hvor mange ganger er jeg usikker på. Vil også si at Battlegroupen er relativt balansert.

Hva heter battlegroupen?

Skrevet (endret)

Først av alt snakker jeg om alliance på The maelstrom. De har alt fra små leveling guildes til BT farming guilds. De har også mange gode PvP guilds. Jeg vil tørre og påstå at de har Battlegroupens beste PvP guild, nemlig Execute. (www.execute-guild.org).

Selv spiller jeg pvp, og er godt etablert på serveren.

Vi har ikke så mange av "server idioter" som er allaround kjent som idiot på serveren. Bortsett fra en som het bluedrue som nå ikke spiller. Som starting guild vil jeg anbefale Twilight, som jeg er I nå siden jeg har en del minner fra dette guildet. Det er en meget bra guild, folk er hjelpsomme og lederen er meget saklig og grei.

Noe mer du lurer på? Spør da vel!

EDIT: The maelstrom og sylvannas er begge i Rampage battlegroup.

Endret av Ajac0
Skrevet
Først av alt snakker jeg om alliance på The maelstrom. De har alt fra små leveling guildes til BT farming guilds. De har også mange gode PvP guilds. Jeg vil tørre og påstå at de har Battlegroupens beste PvP guild, nemlig Execute. (www.execute-guild.org).

Selv spiller jeg pvp, og er godt etablert på serveren.

Vi har ikke så mange av "server idioter" som er allaround kjent som idiot på serveren. Bortsett fra en som het bluedrue som nå ikke spiller. Som starting guild vil jeg anbefale Twilight, som jeg er I nå siden jeg har en del minner fra dette guildet. Det er en meget bra guild, folk er hjelpsomme og lederen er meget saklig og grei.

Noe mer du lurer på? Spør da vel!

EDIT: The maelstrom og sylvannas er begge i Rampage battlegroup.

Mm, skal tenke på det. Står vel mellom Jaedenar Alliance der jeg har ett par venner som spiller casual og de dere har nevnt, samt Magtheridon Alliance. Men de er ganske /emo på nye folk siden realmen er full.

Skrevet

Kan vel også nevne at serveren til the maelstrom har blitt byttet ut for ikke så lenge siden, så den har lite downtime.

Population er normal.

Skrevet
Hva er det på Sylvanas som er så attraktivt?:p

o/

;< Så, hva er "Drøm" egentlig? En guild? Tell me more, tell me more!

Skrevet
Ja, en guild.

Raider dere? Helnorsk? Stor guild? Liten guild? Vennlig guild? God guild? Spillere som har litt peiling?

Skrevet (endret)

Helnorsk, ~10 70s, men mangler solide healere til Karazhan. I utgangspunktet et sosialt guild, men regner med å leke litt i Karazhan så fort vi har folk til det. Vennlig, ja, og god sier seg selv, tatt medlemmene våre i betraktning. :wee:

Og folk har peiling, med unntak av Skippi.

Endret av Lycantrophe
Skrevet
Helnorsk, ~10 70s, men mangler solide healere til Karazhan. I utgangspunktet et sosialt guild, men regner med å leke litt i Karazhan så fort vi har folk til det. Vennlig, ja, og god sier seg selv, tatt medlemmene våre i betraktning. :wee:

Og folk har peiling, med unntak av Skippi.

Høres interessant ut. Hvilke classes har dere spesifikk bruk for? Vet du sa healere, men, vil f.eks. helst ikke spille Priest/druid, siden jeg har spilt de to klassene opp allerede.

Tenker shaman, trenger dere det?

Skrevet (endret)

Spill det du har lyst til. Gode shamans har en alltid bruk for.

Edit: Dessuten produserer Drøm-folk slike sitater (Meridoc) på løpende bånd. Har valgt å ta med partyframes også, siden Datsyl (Heart Break Kid) ville være med på bildet:

post-70302-1198436478_thumb.jpg

Endret av Lycantrophe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...