Walts Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Har et lite problem med BF2. Kommer meg fint inn på servere og kan spille på dem, men får hele tiden "There is a problem with your connection" og det lagger selfølgelig, detter ikke ut av spillet men lagger noe grusomt. Pingen er egentlig helt grei, trodde først det var det da jeg hadde 200ms på en server men prøvde en battlefield.no server hvor jeg hadde 20-30ping. Kjører på trådløst, har testet kable men forsatt samme feil. Noen som vet hva det kan være?
Grindal Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 det er for dårlige signaler fra netttverksadapter i PC-en fra routeren antageligvis...du kan prøve med en nettverkskabel og se om det blir bedre.. er det på alle servere dette skjer, eller bare på en spesiell server?
Walts Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Noen servere skjer det kanskje max 1 gang per runde, mens noen kommer den opp hvert 2min.. men det gjelder kun BF2 virker det som, har i alle fall ingen problemer med andre online spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå