Gå til innhold

Who will win? Jarmo vs Chuck Norris

Piratpjokken

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Jarmo burde jo være en selvskreven vinner, men så sniker usikkerheten seg på .... Han er jo så helsikes kort i lortfallet. Legger ved et oppdatert skjermbilde, så kan dere se selv.

Mvh

Jarmos fastlege

Amatørhjernekirurg PencilCase :fun:

070311201958.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ser helst at de ikke møtes til dyst. Skulle det bli slåssing mot dem ville det antagelig endt med at hele det kjente universet blir utslettet. :no:

Endret av A-Jay
Skrevet

Jarmo`s kraft mot Chuck Norris er uendelig liten, dette fordi Chuck Norris ikkje engang er registrert på diskusjon.no, og utanfor denne digitale verdenen er Jarmo berre en vanleg mann (nesten da).

godt nytt år-

Gjest Slettet+9817324
Skrevet (endret)

Er jeg nødd til igjen å påminne om at Bruce Lee eide Norris ved flere anledninger lol ;)

Dessuten ville Andre the Giant smadra dem alle lol ;)

Endret av Slettet+9817324
Gjest Bruker-95147
Skrevet
Har ikke giddet å lese gjennom hele tråden engang, men dette var veldig tamt.. Lukter ''smisk'' lang vei.

Plager det deg?

:)

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Etter hva jeg har hørt så var det visst bare flaks at Jarmo overlevde svømmeturen.

a1.JPG

Skrevet
Har ikke giddet å lese gjennom hele tråden engang, men dette var veldig tamt.. Lukter ''smisk'' lang vei.

Plager det deg?

Ja, all smisk plager meg.

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Plager det deg?

Ja, all smisk plager meg.

Javel, men da vet du jo samtidig at nå er det bare 8,5 mnd. til du er i sentrum for oppmerksomheten ...!?

:thumbup:

bella.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...