Gå til innhold

WoW - 8800 GTX og lagg, løsning?


Anbefalte innlegg

Jeg har nå i mange måneder spilt med 8800 GTX, E6600 og 2GB ram og bare i Shattrath har jeg hatt en FPS på 10-15 hele tia, det har lagga skikkelig mye, og jeg forventa mer av en så bra pc. MEN! Så her i går fikk jeg ny harddisk WD 10000 RPM dings, så jeg nappa ut alt av ledninger for å rydde opp litt der, så kom jeg til å tenke på at grafikkortet har 2 utganger til strøm, jeg har hele tiden trodd at den siste var bare til reserve, men igår tok jeg å koblet i begge, og jeg ble OVERRASKET! Fikk en FPS boost på 40-50 FPS når jeg flyr, og i shatt har jeg nå 40-45 FPS, så hvis dere har ett grafikkort med 2 strømutganger koble til begge, merket helt syk forskjell. Var akkurat som om det var jul hos meg i går :D

 

Sikkert litt teit av meg å skrive det her, men er sikkert en eller annen som har det samme problemet her, så hvorfor ikke dele min erfaring :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakk om bortkasta penger lol..

 

5500 for et kort som du bruker med under 40% av sin ytselse? Da kunne du gitt en tusenlapp og fått bedre lol :p

 

faktisk så kjøpte jeg det for 4000kr :) fra masterit.no før de gikk konkurs

 

Har du aldri tenkt over at ytelsen har vært litt lav. I noen andre spill?

 

jo har tenkt at det burde gått glatt med et så bra system, feks på Crysis gikk det ikke på minimum grafikk en gang. Nå veit jeg jo grunnen til det.

 

Har egentlig ikke hatt så mye problemer med ytelsen om jeg får si det. Er bare i det siste jeg har sett utrolig mye lag i WoW, spill som Wc3 og BF2 gikk glatt på full grafikk.

 

CoD4 Derimot var uspillbart. Kanskje ikke nå lenger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...