Gå til innhold

Katta er blitt så ufattelig lat!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye useriøst her altså, nå spurte jeg etter hva det feiler katten min, ikke hva løver spiser eller hva dyret løven spiste har spist, osv.

 

Heller ikke noe med poteter/kjøttkaker.

 

Det jeg lurte på er hvorfor katten så fort har blitt så lat, om det rett og slett er kulden ute og at den ikke vil ut. er -15 i skrivende stund, så det er fullt forståelig det...

Lenke til kommentar

Katter bør ha tørrfôr som hovednæringskilde, mye for å unngå tannstein, og mye fordi det er satt sammen riktig ernæringsmessig (såfremt man kjøper kvalitetsfôr som er beregnet på katter). Katter skal ikke ha mye krydder i maten, og bør ikke leve på kun menneskemat. I såfall bør man lage egen mat til kattene og vite hva man driver med. Når det gjelder fisk så skal fisken kokes for å unngå at visse stoffer som finnes i rå fisk. Det gjør også at saltnivået ikke er så høyt (snakker da om saltvannsfisk).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
katta ska få same mat som oss menneske!! gje dei fisk å potete so er dei gla :D

ikkje slik ekkelt tørrfor å "pudding på boks"

Katta mi spis næsten bare fisk.

Når den vet vi har fisk vil den ikke ha vanlig kattemat på boks.

Fisk og tørrfor er tingen :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva faen....

 

Seriøst...

 

En 10kg sekk Royal Canine koster omtrent 500 spenn og er det aller beste tørrfôret en katt kan få! Katten min har ikke engang RØRT whiskas våtfôr (han "ELSKET" det tidligere) etter at jeg begynte å fôre han med det..

 

 

Sett filmen Supersize me?

Du gjør det samma med katta di.

 

Edit: Tror forresten ikke du hadde vært så pigg om du hadde vært matforgifta..

Det er IKKE JEG som kjøper denne maten til katta mi! JEG ER STERKT IMOT DET!

 

.. er mamma som kjøper det, og jeg har spurt henne om dette da er så lurt, "neida, det skal ikke være noe problem så lenge man vatner det litt, det er jo det samma som kattefor, hvis du har noe imot det får du heller kjøpe kattemat til dem selv"

 

Kattene må ha kattefor, pga taurin. Hundefor inneholder IKKE taurin, noe som katten MÅ ha for å overleve. Kansje dere forgifter den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...