Gå til innhold

Hvis du skulle velge en mp3-spiller under 700 kr...


wehee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar.

 

Tenkte litt på Stone ja, noen som har erfaring med den? Hadde en creative spiller før (den lille hvite firkanta) og den varte ikke akkurat lenge...

 

Iriver t50 så kul ut, men finner ikke en "vanlig" butikk som selger merket. Er for sent ute for netthandel =S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Takker for svar.

 

Tenkte litt på Stone ja, noen som har erfaring med den? Hadde en creative spiller før (den lille hvite firkanta) og den varte ikke akkurat lenge...

 

Iriver t50 så kul ut, men finner ikke en "vanlig" butikk som selger merket. Er for sent ute for netthandel =S

isåfall, stone plus :)

Lenke til kommentar
Hadde en creative spiller før (den lille hvite firkanta) og den varte ikke akkurat lenge...

å?

Det er serriøst den beste spilleren eg noen gang har hatt. den overlevde utallige fall og kast så hardt at dele datt fra hverandre. var bare å sette ihop igjen. den var også en omgang i vaskemaskinen uten noe prob. det som tok den tilslutt var at den ble knekt...

Endret av konfirmant
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Åååkei. Men hva med Creative Zen V og Creative Zen V Plus? begge har skjerm, så hva er forskjellen? :p

 

Men uansett, tror jeg har bestemt meg. Creative Zen Plus.

 

Takker for svar.

 

(konfirmant: jeg ødelegger ALT)

 

Zen plus har skjerm, en halv time mindre batteri, EQ, stoppeklokke og div som kommer av at den har skjerm - og finnes i 2 og 4 GB mot stone sin 1GB.

 

Zen V plus har video, zen v har ikke video. Video er uansett tullete på 128x128 piksler

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hvis du ikke ønsker en veldig dårlig mp3spiller, så velger du ikke creative zen. Evig med feil på dem. Jobber på service i butikk som selger disse, mye feil :no: dette gjelder "Zen"

 

det var ike snakk om zen i den tråden her, zen er en egen spiller og over denne prisklassen, så litt tilfeldig og pussig kommentar

Lenke til kommentar

Quote: Åååkei. Men hva med Creative Zen V og Creative Zen V Plus? begge har skjerm, så hva er forskjellen?

 

Men uansett, tror jeg har bestemt meg. Creative Zen Plus.

 

Takker for svar.

 

(konfirmant: jeg ødelegger ALT)

 

Nå quota jeg fra en person av mange ! ikke creative zen det var snakk om? hvor har du lest

 

Btw: har jo sett på linken dem har lagt ut det er den mp3 spillren

Endret av General_Skurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Quote: Åååkei. Men hva med Creative Zen V og Creative Zen V Plus? begge har skjerm, så hva er forskjellen?

 

Men uansett, tror jeg har bestemt meg. Creative Zen Plus.

 

Takker for svar.

 

(konfirmant: jeg ødelegger ALT)

 

Nå quota jeg fra en person av mange ! ikke creative zen det var snakk om? hvor har du lest

 

Btw: har jo sett på linken dem har lagt ut det er den mp3 spillren

 

Tviler sterkt på at du jobber med å reparere slikt hvis du soser så fryktelig med produktnavn. Kanskje ikke rart det blir feil?

 

Creative Zen:

340034.jpg

 

Det det var snakk om her var Zen Stone (Plus), og Zen V (plus). Det er like mye det samme som Zen som en ford fiesta er lik en hummer. Bruk riktig navn så er det greiere

Lenke til kommentar

Snakka om creavtive zen +:

 

Quote: Jeg har en Creative Zen V Plus og det er en spiller jeg vil an befale. Greit nok litt dyrere enn Creative Zen Stone Plus, men du får med en skjerm og litt fler funksjoner. Dersom det er ønskelig.

Har kun 1GB-versjonen jeg, men syns den er stor nok.

 

Har heller aldri sagt at jeg jobber med å reparere dem, for å være ærlig så blir de ikke reparert.

 

Jeg jobber med å ta inn og lage serviceser på ødelagde/skadde produkter i alle slag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...