Piratpjokken Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 WOOOHOOOO.. Power to VG! forbaskede propaganda piss som renner ut et visst rævhøl. "Alkoholpåvirkede tenåringer drepte jente" hadde vert mer rett en det der. For så å skrevet en tekst om hvor dårlig alkohol er!
Neppe Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 FATALITY! Det er mer "K.O. Lamar Roberts and Heather Trujillo Wins the fight!" Han gutten der ser ut som han er 25, og jenta ser ut som hun er 13.
BigJaffa Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 FATALITY! Det er mer "K.O. Lamar Roberts and Heather Trujillo Wins the fight!" Han gutten der ser ut som han er 25, og jenta ser ut som hun er 13. ja ho såg jævla ung ut, hadde ikkje tippa at hu var 17.
Neppe Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 ja ho såg jævla ung ut, hadde ikkje tippa at hu var 17. Det er bra, siden hun er 16.
Hr. Jenssen Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Body Slam? Derfor er de inspirert av Mortal Kombat? Hva med Wrestling da, som går på nasjonal TV til enhver tid, og som har millioner av seere hele tiden?! Faen jeg begynner å bli forbannet over at spill hele tiden får skylden.
Szmekken Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 En mann i førtiårene ble natt til fredag observert stående ved en dør, ristende på hode, og med armene utsrakt til hver sin side. Mannen så på døren, ristet på hodet og så på døren igjen. I følge øyeviter ble denne gesten utført en rekke ganger. Handlingen er åpenbart inspirert av spillet "The sims".
vikingkylling Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Mulig er det bare meg, men nå er det vel ikke Body Slam's i Mortal Kombat? Husker det var en slags wrestler fyr (nåja) i Deadly Alliance og Armageddon, men han er den eneste jeg husker i farten, og jeg har spilt alle unntatt Armageddon og Special Forces. Sannsynligvis sier de bare "Mortal Kombat" for å høres kulere ut enn "Wrestling".
Hr. Jenssen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 De brukte vel Mortal Kombat da det er det mest kjente eksempelet på voldelige slossespill, og er blant den spillserien av denne typen som har vært lengst med oss. Blir litt som da Jack Thompson gikk ut mot Halo, og sa at en morder hadde trent seg opp til å drepe ved å spille Halo på PS2'en sin. Liten bummert da, at Halo ikke finnes på noen Sony-konsoll...
genesis Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 (endret) Det mangler vel bare at man må legge skyld på spillene/spillutviklere-og-utgivere og gi redusert straff til tiltalte!Da vil jo ingen skylde på spill =) Endret 6. januar 2014 av Zeph
Zethyr Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Det er bara i usa sånt som dette skjerKan ikke folk snart sette ei aldersgrense, saklighetsgrense eller IQ-grense på å få poste ting på internett? Men ungdommene må jo ha vært ustabile, ingen normale mennesker sliter med å skille spill/film/virkelighet.
Morten_H Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 det er jo grunn til at det er aldersgrense, men selvsagt er det nesten ingen som bryr seg om dei. og når det er visse aldersgrenser som 18+ og 16 så må da noen forstå at disse kan føre til noe slikt. men der er vel også problemet? For selv eg ville aldri trod at mine barn ville verre i stan til å drepe noen.
perpyro Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Det der var helt håpløst, men jeg regner med at om man virkelig legger godsiden til kan man gi skylda for all kriminalitet på dataspill. Tenker man finner alle tenkelige og utenkelige metoder å drepe på innen spillverdenen. Guttungen skal i allefal få spille Quake når han blir noen år eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå