Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegave til damen...Jeg trenger desperat hjelp:P


Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Har vært sammen med damen i litt over en måned og nå er det tid for julegave. Vi har bestemt oss for å bruke 2-300, men jeg tenker å bruke rundt 400.

 

Trenger tips!

 

Hun digger filmer så jeg tenkte litt på et gavekort på 200 på platekompaniet og noe annet i tillegg.

 

Hun sier hun gjerne vil ha sminke, parfyme, øredobber...Men jeg vet jo ikke hvilken sminke hun bruker eller hvilken parfyme som lukter godt:P

 

Tar imot alle tips!

 

edit: hun er 16 så dere vet det:)

 

Axel

Endret av axelh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IKKE KJØP GAVEKORT!

 

Hehe, gi henne heller et brev hvor du har skrevet noen fine linjer, og så nederst skriver du at dere skal ut og finne noe fint til henne med dine penger :).

 

Kanskje en liten shopping tur?

 

Tenkte at gavekort var litt lame ja:P

 

Bra ide, men jeg har skrevet et kort allerede:P Der står det at vi skal på kina restaurant på min regning:) Hun digger kina restaurant:)

 

Trenger liksom en gave i tillegg...

 

Axel

Lenke til kommentar
Hva er galt med gavekort. Jeg liker gavekort. Da kan jeg kjøpe akkurat det jeg vil ha.

 

Gavekort. :love:

Men fra kjæresten? Gi deg'a. Det viktigste med gave til kjæreste er at det skal være noe koselig. hyggelig eller personlig.

Vi kan rett og slett ikke vite hva vi skal kjøpe siden vi ikke kjenner kjæresten din. :)

Lenke til kommentar

Nei, gavekort er kjedelig og upersonlig. Må ha noe med litt mer omtanke til en kjæreste synes nå jeg. Høres ut som en god idè å dra på restaurant. Kjøp en liten ekstra gave som du gir henne mens dere er der. Hvis du har hørt om en film hun har hatt lyst til å se kan du jo kjøpe den. Sølvsmykke + restaurant kan fort bli 400 kroner+.

Lenke til kommentar
Takk for alle svar:)

 

Tror jeg tar en tur innom noen butikker i morgen og spør om litt hjelp:P Tar kanskje med noen andre veninner som vet hva jenter liker:)

 

Axel

Hvis dere har blitt enige om 200-300 kr så ikke bruk mer, ihvertfall ikke slik at det kan bli avslørt.

 

Tenk deg at hvis du fant noe fint til 250 kr til damen for så å oppdage at du fikk en gave til 4-500 kr selv... faktisk ikke så moro :no:

 

Så klart avhenger ting litt av hvor godt du kjenner henne fra før, osv....

Lenke til kommentar
Men fra kjæresten? Gi deg'a. Det viktigste med gave til kjæreste er at det skal være noe koselig. hyggelig eller personlig.

Vi kan rett og slett ikke vite hva vi skal kjøpe siden vi ikke kjenner kjæresten din. :)

Hvorfor ikke? Han har jo tenkt å kjøpe en ting til ved siden av.

 

Nei, gavekort er kjedelig og upersonlig. Må ha noe med litt mer omtanke til en kjæreste synes nå jeg. Høres ut som en god idè å dra på restaurant. Kjøp en liten ekstra gave som du gir henne mens dere er der. Hvis du har hørt om en film hun har hatt lyst til å se kan du jo kjøpe den. Sølvsmykke + restaurant kan fort bli 400 kroner+.

Vel.. det kan tolkes som upersonling, men jeg føler ikke det er det når man får en ting ved siden av.

Lenke til kommentar

Gavekort og slike upersonlige gaver er helt ok som supplement, syns jeg.. Selv til kjæreste. Kjøpte selv en DVD-boks(sesong to av en sånn serie) til min fordi hun ønsket seg det, men har jo en annen mer personlig gave med mer omtanke i.

 

Det som er tricky er at om det er noe de uttrykt har ønsket seg, så er det liksom ikke lenger så mye omtanke i å gi det. Man skal helst ha fått en brilliant idé helt på egenhånd.. :p

Men akkurat det er vel ikke like viktig til jul som til bursdag, jubileumsdager og slikt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...