akristina92 Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Dessuten var jo Zombie Panic! ute lenge før L4D var i planlegging engang om jeg ikke tar feil. Den originale modden e jo tross alt til HL1.
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Dessuten var jo Zombie Panic! ute lenge før L4D var i planlegging engang om jeg ikke tar feil. Den originale modden e jo tross alt til HL1. Jepp, det er riktig, vært ute i mange år
chokke Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 2 bluescreens og ørten krasj. Bare meg som har det problemet? 64 bit vista.
Hr. Jenssen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Bytex, det fantes en Zombie Panic mod til HL1 også. Om noen har "stjålet" ideen, så er det Turtle Rock, med Left 4 Dead. EDIT: Flaringo kom visst meg i forkjøpet. Jeg har spilt ZP:S i mange timer siden det ble sluppet, og jeg har ikke merket noe til lag og hakking, så det må være pga serveren du spilte på. Gameplayet er tregt om man ikke spiller med folk som bruker mic, bruker man mic og holder sammen blir det fantastisk morro. Komme seg fra skjulested til skjulested mens man prøver å unngå å bli oppdaget av zombier som leter etter ferskt kjøtt. Vel, å finne en server med god ping som ikke er stappfull i flere timer i strekk... det er vanskelig. VOIP-greia på de serverne jeg har prøvd ut er helt føkka. De flestes prating blir helt oppstykket og uforståelig. Kanskje det blir morsommere om det kommer noen norske servere etter hvert. Endret 30. desember 2007 av Hr. Jenssen
steinar2000 Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Hadde vært noe med en helnorsk-server med god ping ja.
Belfez Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Har spilt det en del nå og synes det er kjempe morsomt, ivertfall vis du spiller med noen kamerater. en kamerat av meg kjørte en server istad, Mr Phils server, er 8 slots på den, noe som jeg synes fungerer greit Endret 30. desember 2007 av Belfez
Svinat Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Icejolt.co.uk er en god server. Den har 20 slots, men problemet er at den er full hele tiden. Der prater alle sammen, og jeg og noen kamerater hadde det skikkelig moro i natt. Var en amerikaner der som pratet mye, og så begynte han å krangle med en av kameratene mine. Han stod gjemt i et skap som zombie, og amerikaneren mente at det var på tide å komme ut av skapet.
chokke Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Men noen med Vista, eventuelt uten Vista som kan bekrefte om spillet kræsjer altfor ofte? Krasjer nesten uansett om man står i kø på en server mens man spiller på en annen og kommer inn på den man står i kø på. Er vel oppe i 20 kræsj og 3 bluescreen, kun mensj eg spiller dette spillet.
steinar2000 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Har ikke kræsjet en eneste gang hos meg enda jeg bruker Vista.
chokke Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 64 bit? Ser ut til at jeg vet om 3 (jada...) som har fått problemer med Vista.
steinar2000 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har 32-bit ja. Endret 1. januar 2008 av Roterende Ulv
grimsbo Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Modden er bra den, trenger bare noen plaster her å der så går alt greit! Endret 2. januar 2008 av grimsbo
Avean Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Virka som ett morsomt spill men alle sammen løper rundt som Error skilt Hele servern på 20 personer opplevde akkurat det samme. Ingen som så noen modeller, alle var blinkende rød neon skilt hvor det stor ERROR på. Hysterisk.
Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hehe, feil med serveren i såfall. Har aldri sett det jeg i alle fall
TronDoZY Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Husk at modden er ikke ferdig, den er i BETA modus. Mange ting kommer i ny release versjonen. Som F.eks. våpnene blir sterkere (skjønner ikke hvorfor, skulle heller fokusert på mer teamwork) headshot fix (headshot virket ikke slik det skulle) nye playermodeller, osv. osv. osv. BETA <--- BEEEEEEEEEEETA
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Må man ha Half-Life 2 innstallert for å få innstaller Zombie-Panic: Source? Eller holder det å ha innaller CS: Source?
jH- Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Såvidt jeg vet, trenger du bare Source SDK (base), verktøyet som følger med HL2 og CSS. Tror ihvertfall det følger med CSS. Prøv.
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Såvidt jeg vet, trenger du bare Source SDK (base), verktøyet som følger med HL2 og CSS. Tror ihvertfall det følger med CSS. Prøv. Nå har ejg et nytt problem. Mod-en ligger i mappen "Stem Apps", men dukker ikke opp under "Mine Spill" i Steam. Noen som vet åssen man legger det til?
jH- Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Mappene ligger slik her, da skal de dukke opp i listen automatisk: *kontonavn*\Steamapps\Sourcemods\ZPS Tror det var flere som hadde noen problemer med hvor mappen ble plassert, virker som om installeren var litt buggy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå