Gå til innhold

Zombie-Panic: Source - Released

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bytex, det fantes en Zombie Panic mod til HL1 også. Om noen har "stjålet" ideen, så er det Turtle Rock, med Left 4 Dead.

EDIT: Flaringo kom visst meg i forkjøpet.

Jeg har spilt ZP:S i mange timer siden det ble sluppet, og jeg har ikke merket noe til lag og hakking, så det må være pga serveren du spilte på. Gameplayet er tregt om man ikke spiller med folk som bruker mic, bruker man mic og holder sammen blir det fantastisk morro. Komme seg fra skjulested til skjulested mens man prøver å unngå å bli oppdaget av zombier som leter etter ferskt kjøtt.

Vel, å finne en server med god ping som ikke er stappfull i flere timer i strekk... det er vanskelig. VOIP-greia på de serverne jeg har prøvd ut er helt føkka. De flestes prating blir helt oppstykket og uforståelig. Kanskje det blir morsommere om det kommer noen norske servere etter hvert.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet (endret)

Har spilt det en del nå og synes det er kjempe morsomt, ivertfall vis du spiller med noen kamerater.

en kamerat av meg kjørte en server istad, Mr Phils server, er 8 slots på den, noe som jeg synes fungerer greit

Endret av Belfez
Skrevet

Icejolt.co.uk er en god server. Den har 20 slots, men problemet er at den er full hele tiden. Der prater alle sammen, og jeg og noen kamerater hadde det skikkelig moro i natt. Var en amerikaner der som pratet mye, og så begynte han å krangle med en av kameratene mine.

Han stod gjemt i et skap som zombie, og amerikaneren mente at det var på tide å komme ut av skapet. :D

Skrevet

Men noen med Vista, eventuelt uten Vista som kan bekrefte om spillet kræsjer altfor ofte? Krasjer nesten uansett om man står i kø på en server mens man spiller på en annen og kommer inn på den man står i kø på. Er vel oppe i 20 kræsj og 3 bluescreen, kun mensj eg spiller dette spillet.

Skrevet

Virka som ett morsomt spill men alle sammen løper rundt som Error skilt :) Hele servern på 20 personer opplevde akkurat det samme. Ingen som så noen modeller, alle var blinkende rød neon skilt hvor det stor ERROR på. Hysterisk.

Skrevet

Husk at modden er ikke ferdig, den er i BETA modus.

Mange ting kommer i ny release versjonen.

Som F.eks. våpnene blir sterkere (skjønner ikke hvorfor, skulle heller fokusert på mer teamwork)

headshot fix (headshot virket ikke slik det skulle)

nye playermodeller, osv. osv. osv.

BETA <--- BEEEEEEEEEEETA

Skrevet

Såvidt jeg vet, trenger du bare Source SDK (base), verktøyet som følger med HL2 og CSS. Tror ihvertfall det følger med CSS. Prøv. :)

Skrevet
Såvidt jeg vet, trenger du bare Source SDK (base), verktøyet som følger med HL2 og CSS. Tror ihvertfall det følger med CSS. Prøv. :)

Nå har ejg et nytt problem. Mod-en ligger i mappen "Stem Apps", men dukker ikke opp under "Mine Spill" i Steam. Noen som vet åssen man legger det til?

Skrevet

Mappene ligger slik her, da skal de dukke opp i listen automatisk:

*kontonavn*\Steamapps\Sourcemods\ZPS

Tror det var flere som hadde noen problemer med hvor mappen ble plassert, virker som om installeren var litt buggy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...