Gå til innhold

Internet Explorer Downloading

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IE.

Vet ikke om dette er svaret du ønsker, men Firefox organiserer nedlastninger mye bedre enn IE.

Though jeg tror da at IE kan ta to nedlastninger? Uten at jeg skal si det for sikkert.

Skrevet (endret)

Hadde Firefox en stund i XP men fjernet det da IE 7 kom. Naa har jeg Vista og er mer enn fornoeyd med IE.

2 nedlastninger paa en gang er det jeg faar - men ikke noe mere....

Det maa da vaere en maate aa faa oekt dette paa....

OK fant noe greier her som bekrefter en sperre paa 2

http://vistarewired.com/2007/04/16/increas...net-explorer-7/

Da dette innebaerer endring i registeret tror jeg jeg lar det vaere...

jeg jeg

Endret av maypenray
Skrevet

Er iallefall sperre på XP så lenge eg kan hugse. Det lettaste er å skifte til FireFox eller Opera, eventuelt laste ned eit nedlastingsprogram som har kontroll. Kan du pause og fortsetje ein nedlasting i IE7? Kan du ikkje i IE6, grunn god nok til å skifte nettlesar.

Skrevet (endret)

Som du sier saa fant jeg frem en eldre versjon av Getrigth. Her er det bare og kjoere paa - ingen grense for hvor mange nedlastninger jeg kan ha paa en gang...

Endret av maypenray
Skrevet
Er i alle fall sperre på XP så lenge eg kan hugse. Det lettaste er å skifte til FireFox eller Opera, eventuelt laste ned eit nedlastingsprogram som har kontroll. Kan du pause og fortsetje ein nedlasting i IE7? Kan du ikkje i IE6, grunn god nok til å skifte nettlesar.

Sperren paa natall nedlastninger kom med IE 6.1 eller 6.2

"around version 6.1 or 6.2, the max simultaneous download limit went to 2 files per server & it's been that way with my systems ever since"

Kilde: http://sillydog.org/forum/sdt_7239.php

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...