Gå til innhold

Nokia lager mobil med tre tastaturer


Anbefalte innlegg

X360 var ikke med i bilde.. PC trenger man ikke 26", faktisk er 22" helt perfekt, supplementert av en gammel 17" er jo rett og slett alt man trenger. At du gir opp ditt batterilevetid argument er rett og slett litt festlig :p

 

Og du har ingen kabel fra skjermen til PC-en (eller motsatt da). De må kommunisere fortsatt.

 

Antakelig får vi aldri se denne telefonen i live heldigvis. Og du har ikke rettighetene til å bruke ord du lærte igår allerede :p

 

poenget mitt var at du ikke trengte en ekstra ledning fra tastaturet (midtre del) til skjermen (topp del).

 

Har ikke sagt jeg trenger 26", men så igjen trenger jeg ikke 3.5" på mobilskjermen heller(iPhone) eller 3" for den saks skyld(LG KU990). Personlig liker jeg å ha så stor skjerm som overhodet mulig, spesielt på PC-en der jeg ser alle filmene mine. Men andre setter nok større pris på batterilevetid enn det vi gjør og det var derfor jeg kom med argumentet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
poenget mitt var at du ikke trengte en ekstra ledning fra tastaturet (midtre del) til skjermen (topp del).

 

Det var aldri dette jeg mente med mer kabelstyr. Beklager hvis dette kommer utydlig frem. Det jeg mente var jo at 3 deler, krever kommunikasjon mellom 3 brikkesett. Altså 2 av disse breie kablene som jeg tipper de bruker i alle fall ^^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...