Gå til innhold

Kommer det ikke noen nye pc spill snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet
"MS har betalt 50mill USD for eksklusivitet til Xbox"

nei.

de har betalt den summen for 2 ekstrapakker som kommer etterhvert.

spillet kommer på 360\ps3 samtidig og til pc senere.

Grei korreksjon

- ikke som jeg trodde men som jeg haapte!

Hvor lenge etter kommer pc-versjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
IKKE GLEM BATTLEFIELD III!

:innocent:

Det er vel laaaaaaaaaaaaaaangt frem i tid er det ikke?

Slutten av 2008 sier de! =D

Husk, de har Frostbite, og Bad Company er snart ferdig. Etter det vil de satse 100 % på det nye Battlefield III, som er ekslusitvt til PC! <3

Skrevet
kommer jo Farcry II(sommer eller vår...husker ikke) og starcraft II(vår har da jeg hørt) og Age of Conan! Mye å se fram til her da :p

Ja det er ikke mye viss du skal sammenligne med november månen i år den var jo will.

Kan ikke ha vært så vill når du allerede trenger nye spill? :ermm:

Skrevet
Aah, holdt på å glemme Hellgate London! Der har du jo noen timer med tidsfordriv.. Ganske kult spill faktisk.

Hmmm nei Helgate London var ikke kult i det hele tatt. Syns det var ganske dårlig, hadde gleda meg til det kom men nå eg fikk det gadd eg ikke spille mer en haltime

Skrevet
Aah, holdt på å glemme Hellgate London! Der har du jo noen timer med tidsfordriv.. Ganske kult spill faktisk.

Hmmm nei Helgate London var ikke kult i det hele tatt. Syns det var ganske dårlig, hadde gleda meg til det kom men nå eg fikk det gadd eg ikke spille mer en haltime

Jeg syns det var kult .. Loot-system og gameplay minner litt om Diablo og det var litt kult med litt sci-fi hack'n'slash, selv om jeg egentlig foretrekker fantasy rpg's.. Nå har jeg ikke spilt spillet mer enn et par timer, så jeg kan egentlig ikke uttale meg for mye om det. Jeg blir nok lei det også snart som jeg blir med alle andre spill ..

Skrevet (endret)
IKKE GLEM BATTLEFIELD III!

:innocent:

Det er vel laaaaaaaaaaaaaaangt frem i tid er det ikke?

Slutten av 2008 sier de! =D

Husk, de har Frostbite, og Bad Company er snart ferdig. Etter det vil de satse 100 % på det nye Battlefield III, som er ekslusitvt til PC! <3

Vet du noe mer om det? :cool:

Hvilken tid vil spillet være lagt i?

Eller om hvilke scenarioer? Som f.eks. midtøsten eller.. De fleste steder er jo brukt.

Syntes de skulle lagt handlingene til Afrika jeg, med Sierra Leone og borger kriger osv.

Endret av bruno99
Skrevet

Veit ikke veldig mye mer :)

Tipper de satser på nåtid, samme som Bad Company, men nå med en kraftigere singelplayerdel, og større maps på multiplayer. Jeg tror de også oppgrader våpnene, statsmenyene, unlocksystemet og hele taktikken og systemet bak Battlefield. Tipper det vil komme et litt mer avansert Squad system nå.

• 1 måned senere...
Skrevet
Spore er et spill som man må definitivt se frem til. Datoen som hittil er satt er i mars 2008, og Mr Wright sa at spillet egentlig var ferdig i september, men de ville bruke et halvt år på å finpusse og bugfikse. :) Det lover jo godt.

er ikke spore et spell nesten likt et teletubbiesopplegg? sykere enn sims?

Skrevet (endret)

BioShock? Blek kopi av System Shock, mener nå jeg. I tillegg har det den verste kopibeskyttelsen noensinne, så jeg ser ikke akkurat frem til BioShock 2. (mer eller mindre bekreffet, som om det var overraskende).

Hellgate: London? Greit nok, men kunne trengt flere områder. Man skal ikke gå gjennom en utbombet London eller spasere gjennom en ødelagt fabrikk mange ganger før man går lei, selv om rommene blir forandret hver gang. Det er ganske morsomt en stund i singleplayer, men multiplayer fungerer ikke.

Diablo 3? De aller fleste som jobbet med Diablo og Diablo 2 (inkludert sjefen sjøl, Bill Roper) har gått over til Flagship Studios, og de har som kjent ikke lisensen. (derfor Hellgate i stedet for Diablo 3). Det er svært stor sjanse for å få Diablo 3 offisielt bekreftet i løpet av året, men da det blir laget av helt andre folk enn før har jeg ikke store forhåpninger.

StarCraft 2? Hvordan overgår man det beste RTS spillet noensinne? Vi får se, vi får se... Har jo samtlige StarCraft bøker og de store eskene til både StarCraft og Brood War stående i hyllen fremdeles, så det sier seg selv at jeg gleder meg. Men likevel, sjansen for å bli skuffet er dessverre stor.

Far Cry 2? Hatet Far Cry 1, så jeg kan nok klare meg uten.

Mercenaires 2: World in Flames? Satt fem timer i strekk på siste oppdraget i Mercenaries 1 før jeg gav opp og brukte god-mode, så jeg gleder meg noe sinnsykt. Synd Fiona ikke blir spillbar likevel, men Mathias ser jo tøff ut, da. Greit han er svensk, men vi kan ikke alle være perfekte. :D

Age of Conan? Tviler sterkt på at det overgår Vanguard: Saga of Heroes, men jeg skal nå prøve det likevel.

Galactic Civilizations 2: Twilight of the Arnor? GalCiv2 har overtatt tronen etter Master of Orion (ikke noe problem etter katastrofen MoO3...), så en ny expansion blir mottatt med dyp takknemlighet. Kan ikke bli annet en genialt, og burde holde meg opptatt til GalCiv 3 kommer. (TotA er siste offisielle expansion til GalCiv2 og kommer i april).

Spore? Sist jeg hørte var det litt for generisk til tider, men selve konseptet blir noe helt unikt. Det blir nok enten en klassiker eller katastrofe, men grunnet konseptet tviler jeg på at det blir en mellomting.

Tja, vi har jo litt å se frem til, og tenk på alt vi ikke engang har hørt om så langt. ;)

Endret av thecrow77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...