Gå til innhold

Kommer det ikke noen nye pc spill snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har det liksom roet seg på spillefronten her. Er lei alle spillene dei fleste spillene som har komt ut til pc har det meste. Så lurer eg på om det ikke kommer noen bra spill snart til pc? Hvile spill ser dere fram til som skal komme ut i nærmeste tid? Føler liksom at det ikke er noe å se fram til lenger etter som alle dei store relasene kom i november :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kommer jo Farcry II(sommer eller vår...husker ikke) og starcraft II(vår har da jeg hørt) og Age of Conan! Mye å se fram til her da :p

Ja det er ikke mye viss du skal sammenligne med november månen i år den var jo will. Tror eg har blitt litt bortskjemt pga kom så mye kjekt den månen. Men Age of Conan og Gta blir bara utsatt og utsatt. Gleder meg til Age of Conan ja men det er så lenge til og det blir sikkert og utsatt. Starcraft 2 må da ver ferdig snart så gameplay video i sommer fra starcraft 2 så det kan ikke ver lenge til. Det som hadde våre kult var visst diablo 3 og duke nukem forever kom ut i neste år :)

Skrevet

Spore er et spill som man må definitivt se frem til. Datoen som hittil er satt er i mars 2008, og Mr Wright sa at spillet egentlig var ferdig i september, men de ville bruke et halvt år på å finpusse og bugfikse. :) Det lover jo godt.

Skrevet

Trodde ikke GTA og Age of Conan kom til PC

Er ikke disse titlene konsoll eksklusive da? Til aa begynne med ihertfall...

Tror det foeles som ett kjempevakum naa etter alle kanonene som kom okt/nov med bl a bioshock, crysis, mao ab og cod mw.

Men jeg ser ogsaa fram til FC II od Spore

Skrevet (endret)
Age of conan kommer i alle fall først til PC, så etterhvert skal dem gi det ut på xbox 360.

Det er meget mulig du har rett men trodde funcom vurderte det oekonomiske problemet med piratkopiering paa pc spill som betydelig og derav valgte og skrinlegge denne delen av utviklingen...

Edit - jeppers du hadde saa meget rett (fra 7/12)

http://www.reuters.com/article/pressReleas...2007+BW20071207

Det betyr jo enda mere godt aa vente paa for meg som innbilte meg at det ikke kom til pc - :woot: johoo happy days!

Endret av maypenray
Skrevet
Age of conan kommer i alle fall først til PC, så etterhvert skal dem gi det ut på xbox 360.

Det er meget mulig du har rett men trodde funcom vurderte det oekonomiske problemet med piratkopiering paa pc spill som betydelig og derav valgte og skinlegge denne delen av utviklingen...

Om det hadde vært spill som ikke var avhengige av abonnement for å fungere, ja. Da er saken en helt annen. Om man i det hele tatt får tak i en piratversjon av serverkoden til Age of Conan (lykke til!) må man regne med at denne vil bli stengt av FunCom med loven i hånd i løpet av kort tid. MMORPGer har generelt ikke problemet med piratkopiering.

Skrevet

Age of conan har vel aldri vært tenkt som eksklusivt til konsoll vel?

Mener det i starten ble tenkt på som PC spill, også bestemte man seg for å gi ut til xbok 360 også

Skrevet
Ja nå har det liksom roet seg på spillefronten her. Er lei alle spillene dei fleste spillene som har komt ut til pc har det meste. Så lurer eg på om det ikke kommer noen bra spill snart til pc? Hvile spill ser dere fram til som skal komme ut i nærmeste tid? Føler liksom at det ikke er noe å se fram til lenger etter som alle dei store relasene kom i november :(

Hvordan rekker du det? Jeg har blitt sittende med CoD 4 og Organge Box. Jeg har enda ikke fått prøvd Bioshock, Crysis, The Witcher, World in Conflict, Two Worlds, siste versjon av Mount & Blade, og Civilization IV: Beyond the Sword, I tillegg har jo Unreal Tournament 3, Gears of War, Enemy Territory: Quake Wars fått bra kritikk. I tillegg til disse er det masse 360-spill jeg ikke har fått prøvd også.

Skrevet (endret)
Men gta da? Trodde det kom til pc på samme tid som konsoll?

MS har betalt 50mill USD for eksklusivitet til Xbox

Hvordan rekker du det? Jeg har blitt sittende med CoD 4 og Organge Box. Jeg har enda ikke fått prøvd Bioshock, Crysis, The Witcher, World in Conflict, Two Worlds, siste versjon av Mount & Blade, og Civilization IV: Beyond the Sword, I tillegg har jo Unreal Tournament 3, Gears of War, Enemy Territory: Quake Wars fått bra kritikk. I tillegg til disse er det masse 360-spill jeg ikke har fått prøvd også.

Enig

Jeg har Wii med ca 20 spill - har kun spillt Resident Evil 4 skikkelig

Paa PC har jeg ogsaa gaatt til anskaffelse av alt det nyeste som Kane & Lynch, Payback, Stranglehold, Airborne, Bioshock, Crysis, Moderne Warfare, Gears of War, Half Life II (vel hele Orange Box faktisk), Perseus Mandate, Painkiller Overdoze, Clive Barker's Jericho, Death to Spies osv - aa dette er bare de siste maaneders erindringer....

Huffhuff - so many games so little time!

Endret av maypenray
Skrevet

"MS har betalt 50mill USD for eksklusivitet til Xbox"

nei.

de har betalt den summen for 2 ekstrapakker som kommer etterhvert.

spillet kommer på 360\ps3 samtidig og til pc senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...