Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer for fort...


Tuddelidu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten ting som kanskje kan hjelpe:

 

Ingen har sagt at sex er penetrering hele tiden. Det går fint ann og ta ut penis og fremdeles gi henne enten oral eller fingre hennes, mens du tar en liten pause. Det sies også at ved og trene opp PC musklen skal gi bedre utholdenhet. Dette gjøres ved og gjentatte ganger "stramme" penis.

 

Er det ille så kan du bruke en kondom, er det virkelig ille kan du bruke to stykk på en gang...

Lenke til kommentar
Når jeg hadde sex her en gang så kom jeg så fort... tok bare 4-6 støt..ganske fort så kom jeg! jeg vil ikke komme så fort! jeg vil at jenta skal like deg, jeg fingra ho først så hun kom imens jeg kom.. men jeg synes det gikk for fort...

 

Hva kan jeg gjøre til neste gang?

 

 

Dette er faktisk svært vanlig. Noen her nevnte å "runke først" og det hjelper.

 

Men det best er å snakke med dama om dette, og komme til en "avtale" at hun gir deg oral sex til du får utløysning, så setter dere i gang med selve sexen etter på....ingen dårlig avtale det. ;)

 

Nærvøsitet er også en stor faktor. Dersom du tenker på dette mens dere skal utføre akten så hjelper det lite....

 

Og "øvelse gjør mester".

 

MEN på den posetive siden så er det bevist (BBC dokumentar) at menn som får svært fort utløysning er mer verile og sexuelt aktive enn andre...dvs at det tar ikke lang tid etter du har fått utløysning til du er "klar" igjen.

Lenke til kommentar
MEN på den posetive siden så er det bevist (BBC dokumentar) at menn som får svært fort utløysning er mer verile og sexuelt aktive enn andre...dvs at det tar ikke lang tid etter du har fått utløysning til du er "klar" igjen.

 

Det er faktisk ikke tull nei. Jeg synes jeg kom litt vel fort. Men etter ett minutt og noen kyss så var jeg klar igjen og dreiv på til det var dama som var sliten og ikke jeg. :p Så viss dama tåler å få en sprut først og så gi på igjen etter litt kos og et par minutter så er det jo ikke noe problem. For etter du har komt en gang så kommer du ikke igjen de første minuttene ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Det som går an er å få oralsex, komme, og så "hoppe inn" i henne. Det tar uansett flere minutter før man da kommer igjen.

 

En annen ting er at man kan presse sammen penishodet (altså presse ut blodet) før man eventuelt tar på kondom. Mye av følsomheten øker med økt blodprosent i penis, så hvis den er litt slapp eller som jeg nevnte over, så kan dette være en faktor som øker utholdenheten.

Lenke til kommentar
En liten ting som kanskje kan hjelpe:

 

Ingen har sagt at sex er penetrering hele tiden. Det går fint ann og ta ut penis og fremdeles gi henne enten oral eller fingre hennes, mens du tar en liten pause. Det sies også at ved og trene opp PC musklen skal gi bedre utholdenhet. Dette gjøres ved og gjentatte ganger "stramme" penis.

 

Er det ille så kan du bruke en kondom, er det virkelig ille kan du bruke to stykk på en gang...

 

Nei! Man skal aldri bruke flere kondomer samtidig, da dette vil føre til friksjon og kan evt. resultere i at begge kondomene sprekker.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Anonym

Har det samme problemet og jeg prøver å trene meg på det, har ikke merket noe forskjell enda etter 2-3 mnder, men har ikke holdt skjema stramt nok tenker jeg, hehe. Men isåfall , når jeg har sex eller oral så kommer jeg fort, det plager meg virkelig og jeg vil gjerne bli kvitt dette problemet. Så du er ikke alene her.

Lenke til kommentar

Jeg har vært sammen med en som greide å holde igjen mange ganger under samleie. Han klemte/holdt igjen og strammet musklene skikkelig(og fikk et litt artig ansiktsutrykk), men det funket. Sånn kunne han holde på flere ganger under samleie selv om det noen ganger gikk galt og han ikke greide å holde igjen og han kom. Tror nesten det må være noe fysisk/genetisk fordi han trente ikke spesielt mye på det (så vidt jeg vet da)og han var ikke i spesielt god form ellers heller. Men hvem vet, det kan jo godt hende det går ann å trene opp.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 16år

Jeg har vært sammen med en som greide å holde igjen mange ganger under samleie. Han klemte/holdt igjen og strammet musklene skikkelig(og fikk et litt artig ansiktsutrykk), men det funket. Sånn kunne han holde på flere ganger under samleie selv om det noen ganger gikk galt og han ikke greide å holde igjen og han kom. Tror nesten det må være noe fysisk/genetisk fordi han trente ikke spesielt mye på det (så vidt jeg vet da)og han var ikke i spesielt god form ellers heller. Men hvem vet, det kan jo godt hende det går ann å trene opp.

Når jeg runker stopper jeg opp like før jeg holder på og komme, bare strammer mage og pc musklen gang på gang mens jeg så vidt berører kuken, på den måten kalrer hvertfall jeg og holde meg veldig lenge + at jeg kan få orgasme opp til flere ganger :)

 

flere som gjør dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...