Gå til innhold

Nod32, bra greier i forhold til gratis prog?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nod32 går vel for å være "det beste" uten at jeg har noe kilder som kan bekrefte dette her i farta. Selv er jeg veldig fornøyd med AVG Free. Har kjørt piratkopi av Nod32 tidligere blant annet, men gikk over til gratisprogrammer da jeg ble lei av piratversjonen som gikk ut på dato og ikke gidder betale.

 

Uansett hva du velger blir det en stooooor oppgradering iforhold til Norton bæsjen du kjører den dag i dag. :)

Lenke til kommentar

Ok, thanx for svar!

Merkelig at alle syns Norton er drit, jeg er kjempefornøyd med det, bortsett fra at det tar mye Cpu og minne :(

Men ellers har det funket for meg, brukt kun det de siste 4-5 årene

 

 

AVG Free, hvordan blir det hvis jeg kjører det sammen med NOD32?

En som skrev at det ble kluss av å ha 2 antivir prog.

Tanken er bare å være best mulig beskyttet :)

Lenke til kommentar

Aldri bruk mer enn ett antivirusprogram, da de bare vil komme i konflikt med hverandre. Ønsker du enda bedre sikkerhet er en god brannmur veien og gå.. Selv klarer jeg meg fint med den integrerte i windows, er grenser for hvor mye jeg gidder streve. :wee:

 

Cpu- og minnebruk er nettopp grunnen til at jeg synes Norton er bæsj. ;) I tillegg kommer det jo sjeldent godt ut i tester.

Lenke til kommentar

AVG er lite, kjapt og enkelt. Oppdateres ofte og er best i test rett som det er.

Nod 32 er like bra, men koster penger.

Begge programmene er like gode, så spørsmålet er om du trenger support og er villig til å betale for det.

Trenger du support bruker du Nod, greier du deg uten bruker du AVG.

 

Jeg har begge og er godt fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...