Nyhm Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Hei, jeg har tenk å kjøpe meg en ny pc etter jul, med for håpenli hvis så blir meste partene av gavene penger .Jeg er ute etter en pc som kan kjøre crysis på Medium/High, med en fps ialle fall over 50+, budsjette må nesten vere under 6500kr, Hvis nokken kunne linke meg noken gode delar fra komplett ...Grafikkort, Ram,Cpu,Strømmforsyning, HovedKort.. osv
SilentNET Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Hei, jeg har tenk å kjøpe meg en ny pc etter jul, med for håpenli hvis så blir meste partene av gavene penger .Jeg er ute etter en pc som kan kjøre crysis på Medium/High, med en fps ialle fall over 50+, budsjette må nesten vere under 6500kr, Hvis nokken kunne linke meg noken gode delar fra komplett ...Grafikkort, Ram,Cpu,Strømmforsyning, HovedKort.. osv Du sier ingenting om oppløsning. I 800x640 så kan vel ganske mange maskiner kjøre Crysis på Medium eller High. Det er mer enn nok tråder angående Crysis og maskinvare på forumet allerede. Hvis du søker litt så bør du finne nok lesestoff og diskusjoner til å avgjøre hva du trenger. Du sier "osv". Hva er det du trenger? En komplett pc? En komplett pc, men ikke skjerm? Hva har du fra før? Hvis noen skal kunne hjelpe deg må du nesten komme med mer informasjon først.
perpyro Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Sorry men den PCen til den prisen finnes for øyeblikket ikke.
Heatsink Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Sorry men den PCen til den prisen finnes for øyeblikket ikke. Ikke? Hva med noe slik? Du burde uansett poste i kategorien om kjøp og salg av PC, ikke i spill.
perpyro Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Ikke med FPS på over 50 uten at du legger lista både for oppløsning og grafikk meget lavt.
Heatsink Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Ikke med FPS på over 50 uten at du legger lista både for oppløsning og grafikk meget lavt. Jeg har da omtrent en tilsvarende PC, og jeg spiller med medium-high med ca 30 fps. (som holder for Crysis). Det er kanskje ikke en PC som kan dra det helt optimalt men det vil nok se ganske bra ut like vel.
Nailer Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Billig PC og Crysis er to ting som ikke går sammen dessverre.
Skagen Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Det holder med én tråd i riktig kategori. Denne stenges, så vennligst fortsett her. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding.
Anbefalte innlegg