Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

Translation ute.. Hvorfor han hjelper dem? Det er slik Luffy er! Han oppfører seg ikke slemt mot noen han ikke har blitt forbannet på.. Han har ære!

 

Dessuten vil alle bli gjort om til sten om de ser øyet virker det som. Vet ikke om han var klar over det men..

 

Lurer på hva som skjer neste uke, har ingen anelse men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han ble forbannet da . Du husker når han skreik og utløste Haki . Men han sa at symbolen på ryggen til slangen har ikke no med slåsskampen å gjøre . Altså hvis ingen hadde sett på slåsskampen så hadde han banka dem lett. Men alle ser på symbolen nå og luffy kjønner hvordan det er å være den slangen,når man han et symbol på ryggen og du vil ikke noen se den selvom du dør .. ja luffy er en onkli mann han der..

 

Tror du slangene og boa lærer luffy hvordan man bruker Haki eller ? . Boa ble enten sur eller glad for det luffy gjordet da .

 

Jeg tipper at i neste chapter så takker de luffy og blir venner :D

Lenke til kommentar

Nytt kapittel ute på onemanga. Var ikke det jeg trodde merket på ryggene dems var, ble litt overrasket der..

 

Luffy får låne skipet nå ja, han kan jo ikke styre det selv, så kanskje han kommer til å kjøre det sammen med noen som kan lære ham Haki da. Blir spennende dette, vil tro vi enten ser noen andre utenom crewet eller crewet i løpet av et par kapitler nå.

Lenke til kommentar
Nytt kapittel ute på onemanga. Var ikke det jeg trodde merket på ryggene dems var, ble litt overrasket der..

 

Luffy får låne skipet nå ja, han kan jo ikke styre det selv, så kanskje han kommer til å kjøre det sammen med noen som kan lære ham Haki da. Blir spennende dette, vil tro vi enten ser noen andre utenom crewet eller crewet i løpet av et par kapitler nå.

 

Enig der, håper det går fort ass. på tidet å møte crewet til luffy. Ja man vet aldri med Oda, han finner opp på ting som vi aldri tenker på.Men jeg er nysjerrig på rayleigh og kizaru jeg , lurer på hva som har skjedd med dem ..

Vi får bare vente og se

Lenke til kommentar

Nytt kapittel ute.. Ser ut til at prinsippene til Luffy om å ikke hjelpe broren gikk over når han hørte om situasjonen. Som de sa i kapitlet, han vil være et lite insekt blant alle de folkene. Siden de nevnte det tror jeg utvilsomt de kommer til å lære han Haki på vei bort.

 

Deretter kommer enten de andre i crewet til å lære det ved å observere Luffy eller ved at han lærer dem tror jeg (om han er god nok til å forklare for å klare det er en annen sak :p )

Endret av perman07
Lenke til kommentar
Nytt kapittel ute.. Ser ut til at prinsippene til Luffy om å ikke hjelpe broren gikk over når han hørte om situasjonen. Som de sa i kapitlet, han vil være et lite insekt blant alle de folkene. Siden de nevnte det tror jeg utvilsomt de kommer til å lære han Haki på vei bort.

 

Deretter kommer enten de andre i crewet til å lære det ved å observere Luffy eller ved at han lærer dem tror jeg (om han er god nok til å forklare for å klare det er en annen sak :p )

 

 

 

Jeg riktig, han viste ikke i starten hva som skjedde med Ace, men nå som haan vet at han har blitt tatt og de har satt dato for når de skal drepe han så må Luffy hjelpe til. Enig der.

De må lære han Haki,uten den han har ingenting, men kan skje han lærer selv eller får hjelp, han lærte seg ''Soru'' eller hva det het , det er det Cp9 brukte, får å flytte seg fort. Vi får se.

 

Det jeg tror på som kommer til å skje er at crewet for vite om Ace og de skjønner sikkert at Luffy skal dit , og de drar dit og møtes, fordi man kan ikke følge BARE med Luffy helt til han kommer dit,slåss, redder Ace så finner crewet, siden vi har sett bare Luffy hittil og ikke de andre, jeg tipper enten crewet drar også dit for å hjelpe Ace vertfal Zoro og Sanji, eller at Luffy møter dem på vei dit, siden vi vet ikke hvor alle har landet unntatt Luffy.

 

Men jeg tror ikke Luffy kommer til å lære dem Haki, Luffy er ikke den typen som lærer crewet sitt om bra slåssmåter, alle er for seg selv, som zoro trener hele tiden, sanji bruker egne teknikker, Ussop gjør våpenet bedre og hjelper nami med våpen også.

Men jeg håper at Både Zoro og Sanji lærer seg Haki enten ved at de ser det på Luffy eller finner ut på egen hånd.

Lurer på åssen det blir når Luffy møter Ace og Whitebeard og resten, kansje faren sin også, men mest sannsynligvis så kommer Luffy til å få en mye større ettersøkt plakat. Vi får bare vente og se :D

Lenke til kommentar
er ikke sikker, men det er ikke så lenge siden at jeg leste et sted at OP var kommt halvveis i historien. men er du sikker på at det ikke er sju øyer i the new world de måtte besøke da? for nå har de besøkt 6 øyer inklusivt filler-øyer og skypedia. og kan huske at når de kom til grand-line kunne de velge mellom mange "spor" men alle endte opp i ett "spor" til slutt før de kom til Raftel.(Rough Tale) men hvor har du hørt om at det bare va sju øyer?

 

husk at de valgte en rute som de måtte følge hvis de holdt seg til log pose.

mens de har vært i kontakt med flere eternal pose som dytter dem av kurs fra den opprinnelige ruten. pluss at de har blitt slengt hit og ditt i tillegg.

Lenke til kommentar

Stakkers sanji, alltid han fikk digge damer og når løper intet kjønner etter han.

Jeg lurer på hvordan han blir sterke på den øya . kansje han kommer ikke til å falle for fine damer lenger, hva tror dere?ettter han har sett de stygge damene og må bo med dem et stundt.Men han må jo også lære seg å bruke beina på enda bedre måte :D

 

Franky lager kroppen sin enda bedre ved hjelp av de folka.

Nami lærer å bruke været enda bedre.

Sanji hmm bare Oda vet det.

Lenke til kommentar

Han nektet å adlyde ordren om å beskytte Ace. Vanligvis får Shichibukai'ene gjøre som de vil, så lenge de knuser en del pirater, men nå må de følge en konkret ordre.

 

Hvorfor han gjorde dette vet vi ikke, men siden han er den eneste Shichibukai'en vi enda ikke har hørt noe om vil jeg tro han har en eller annen spesiel grunn som blir avslørt når vi får høre mer om han.

Lenke til kommentar
Han nektet å adlyde ordren om å beskytte Ace. Vanligvis får Shichibukai'ene gjøre som de vil, så lenge de knuser en del pirater, men nå må de følge en konkret ordre.

 

Hvorfor han gjorde dette vet vi ikke, men siden han er den eneste Shichibukai'en vi enda ikke har hørt noe om vil jeg tro han har en eller annen spesiel grunn som blir avslørt når vi får høre mer om han.

 

Jeg leste det stod '' the one we sent to the prison,has he cooled his head yet?

Jeg skjønte ikke helt, har de putta han i fengselet bak muren eller bare sånn at han står utenfor buret til Ace og passer på han fra whitebeard banden .. Hvilken av de to ? Jeg husker i startern av OP så sa en venn av Zoro(enten Jonny eller yusaki eller hvor dan det skrives) at Jinbei er den sterkeste shichibukai som finns. det blir ikke lett å banke han ass.

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ny Chapter er ute på onemanga.Syykt bra å vite at Ace tok navnet til moren sin .

Gleder meg til neste uke, for håpe Ace og Luffy møtes i neste uke ....Nå blir det masse spenning og kaos i fremtiden i OP..

 

Min teori er at WhiteBeard dør ved å hjelpe Ace. Og luffy spør Ace om han vil joine crewet,men Ace sier nei. Og blir pirat for seg selv og hevner seg på han som drepte WB,mest sannsynligvis blackBeard som tar tak i sjansen når Wb er helt utslitt etter han har banka Admiralene og andre folk.Da dør Wb og BB for æren.Ace tar hevn på han ,men lykkes ikke eller lykkes :p

 

Vi får se ..

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

Bare 17 sider i denne uka? Håper dettte bare er et engangstilfelle, og at kapitlene ikke vil forbli kuttet ned sånn som i Naruto.

 

Ok kapittel. Herlig til å bare være ment som en build-up, og de neste ukene kommer nok til å være mer eller mindre ekstreme. Impel Down virker som et ganske så uhyggelig sted i grunn. Og nydelig å endelig høre mer om Buggy igjen, han har vært borte en ganske god stund nå!

Lenke til kommentar
Bare 17 sider i denne uka? Håper dettte bare er et engangstilfelle, og at kapitlene ikke vil forbli kuttet ned sånn som i Naruto.

 

Ok kapittel. Herlig til å bare være ment som en build-up, og de neste ukene kommer nok til å være mer eller mindre ekstreme. Impel Down virker som et ganske så uhyggelig sted i grunn. Og nydelig å endelig høre mer om Buggy igjen, han har vært borte en ganske god stund nå!

la ikke merke til at de var mindre sider engang.. men det kan være fordi det var 3 dobbeltsider.. er sikkert en del arbeid som går med i dem...

 

enig i at impel down var ett uhyggelig sted, fikk litt berserk følelse når jeg leste kapittelet. men lurer på hvordan luffy skal lure seg gjennom en full kroppsvisitering.

Endret av Inverno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...