Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

sikkert på grunn av at det var en feil-oversettelse for noen chapters tilbake som så at duval hadde ventet i flere år.. men tydligvis kan han jo ikke ha gjordt det :p

l

este nettopp chapteret og... LOL!! lo faktisk høyt når jeg leste det :p det er helt umulig å forutsi noe i OP, som er en av grunnen til at jeg liker det så godt! glder meg til neste chapter nå! :p

Endret av Inverno
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

BUMP! Lest One Piece Mangaen nå.. Synes den er bra, selv om en del av humoren fungerer bedre i animen med de karakteristiske stemmene dems.

 

Spent på hva som skjer med de 9 andre 100 millioner-bounty folkene framover. Garantert noe drama som vil skje der! I tillegg er Zoro sannsynligvis lost, noe som tyder på at denne arcen vil ta litt tid i og med at folk drar hver sin retning.

Lenke til kommentar

ja er ganske spent på hva som skjer fremover nå! masse sterke karer der nå.. men tror egentlig ikke denne arcen kommer til å bli så veldig lang.. de trenger bare å finne han coating fyren og fikse skipet så stikker de til fishman island.. men der kommer det nok til å bli noen slossing.. kan hende at det blir en liten slosskamp i denne arcen også men ikke så stort.. ser på denne arcen som en jaya\water7 type..

 

men 3 uker til neste chapter nå :(

Endret av Inverno
Lenke til kommentar

Du har et poeng om hvor lenge de vil være der. Selvom Zoro blir lost så møter de han kanskje bare tilfeldig eller noe sånt.

 

Men var for mye oppstuss om de bountyfolkene til at det ikke blir litt etterspill, men det er kanskje folk som vil være med i en lengre arc, og ikke bare nødvendigvis på treøya de er nå.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bruker onemanga jeg da ;) (Det er vel den vanligste).

Så jeg leser det som kommer først ut :p

 

Hvorfor står det "Akan" dersom det er FH sin :ohmy:

Er det ikke best å skrive hovednavnet?

 

Uansett, dette blir bra :yes:

Lurer på hva marinen vil fokusere på nå. Å vokte Ace, eller å fange Luffy & co.

De adelsmennene så ikke akkurat direkte sterke ut...

Endret av Ryolitt
Lenke til kommentar

Uansett, dette blir bra :yes:

Lurer på hva marinen vil fokusere på nå. Å vokte Ace, eller å fange Luffy & co.

De adelsmennene så ikke akkurat direkte sterke ut...

Sånn som jeg ser det vil jeg tro at dette gjør en slosskamp mot de adelsfolka mulig (fordi admiralene vil være opptatte med Ace), slik at vi kan forvente en kamp mot adelene snart. Deretter vil de gå mot Ace. Dette er et slags plot device tror jeg siden One Piece er en gladserie hvor de onde blir straffet, og situasjonen hvor de ikke kunne angripe adelsfolkene mens de var jævler var uholdbar for One Piece, gladserie som det er.

 

Det er mitt scenario anywaste :D

Endret av perman07
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har bare kommet RAW (kamerabilder) av 503 så vidt jeg vet. :hmm:

 

 

edit: 502 ja, kom vel ut på lørdag den.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Bra kapittel som vanlig, det er noe av sjarmen med luffy er at han ikke bare lar noe han ikke liker gli unna på grunn av konsekvenser fra myndighetene. :3

 

Lurer på hva slags djevel frukt Silver har, evne til å besvime flere samtidig over lengre avstand i alle fall.

Bare meg som synes øyet han ser ut som et sikte? :p

Lenke til kommentar
Lurer på hva slags djevel frukt Silver har, evne til å besvime flere samtidig over lengre avstand i alle fall.

Bare meg som synes øyet han ser ut som et sikte? :p

Tror ikke det er djevelfrukt, Shanks gjorde noe liknende når han kom på Whitebeards skip. De kaller det Spirit tror jeg.

 

Er en evne sterke folk har til å overvelme svakere folk med deres nærvær tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...