Gå til innhold

One Piece Mangatråden! (Spoileradvarsel!)


Anbefalte innlegg

Endelig er Brook medlem av Luffy sitt crew, dette har vi jo ventet på lenge nå igjennom denne arcen

 

men luffy ble vel ogå litt glad for og få en musiker på crewet

 

Så nesten chapter reiser de nokk avgårde til Mermaid øya ^^ for de har jo allerede festa nokk nå synes jeg vertfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp ventet på dette! begynnte å tvile litt om han kom til å joine til tider, men er glad for at han gjorde det.. de går sikkert til mermaid øya nå ja, visst ikke luffy bestemmer seg for å finne ace.. er litt spent på neste chapter for jeg tror kanskje vi kommer til å få se hva som skjer med resten av verden..(shanks, whitebeard ovs..)

Lenke til kommentar
jepp ventet på dette! begynnte å tvile litt om han kom til å joine til tider, men er glad for at han gjorde det.. de går sikkert til mermaid øya nå ja, visst ikke luffy bestemmer seg for å finne ace.. er litt spent på neste chapter for jeg tror kanskje vi kommer til å få se hva som skjer med resten av verden..(shanks, whitebeard ovs..)

 

Ja er enig med det at det hadde også vært litt kult med en Redd Ace arc, men også om de hadde vist litt mer hva som skjer i World Goverment nå og Shanks/Whitebeard piratene, men også Dragon da ;)

Lenke til kommentar
ja det tror jeg også.. men visst Luffy redder Ace så blir det hvertfall ikke før en arc eller to... hadde jo vært kult om han hadde joinet opp med Whitebeard da!

 

hehe ja det hadde jo vært litt kult da ^^

 

Men jeg er enig med at det er mest sannsynlig at Whitebeard er mest interressert i å redde Ace, er jo tross alt i hans crew og da, men jeg tror nokk Luffy kommer til å reise mot Ace for og redde ham

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...