Kleif Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Er det mulig å stille inn pcen slik at den ikke slår seg av når jeg klapper ned skjermen? Pcen står alltid på pga. nedlastninger osv, så det hadde vært greit å unngå støv og skit.
k-orm Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Du har ikke fortalt en ganske vesentlig detalj: hvilken laptop det er snakk om!
dredg Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Kan man koble opp en Dell Vostro til en ekstern skjerm, og så lukke laptopen uten at den går i dvale?
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) hvis det er XP: Høyreklikk på skrivebordsbakgrunn -> Skjermbeskytter -> strøm -> avansert eller start -> kontrollpanel -> strømalternativer -> avansert Der vil du finne muligheten for å bestemme hva den skal gjøre når du lukker lokket Endret 14. desember 2007 av L4r5
Kleif Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 hvis det er XP: Høyreklikk på skrivebordsbakgrunn -> Skjermbeskytter -> strøm -> avansert eller start -> kontrollpanel -> strømalternativer -> avansert Der vil du finne muligheten for å bestemme hva den skal gjøre når du lukker lokket Se der, ja! Takker så mye!
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Ikke noe problem. Husker jeg rota rundt lenge for å finne dette selv
JFM Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 hvis det er XP: Høyreklikk på skrivebordsbakgrunn -> Skjermbeskytter -> strøm -> avansert eller start -> kontrollpanel -> strømalternativer -> avansert Der vil du finne muligheten for å bestemme hva den skal gjøre når du lukker lokket That's right
Tordenflesk Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Kan man koble opp en Dell Vostro til en ekstern skjerm, og så lukke laptopen uten at den går i dvale? Du går ikke tilfeldigvis på Rælingen VGS? Imaget IT-folka la inn er ødelagt, så jeg anbefaler at du formaterer maskina.
dredg Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Kan man koble opp en Dell Vostro til en ekstern skjerm, og så lukke laptopen uten at den går i dvale? Du går ikke tilfeldigvis på Rælingen VGS? Imaget IT-folka la inn er ødelagt, så jeg anbefaler at du formaterer maskina. Que? Nei jeg går ikke på rælingen vgs, resten av innlegget forstår jeg ikke.
Lukilock Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Dem har bare lagd et "bilde" av den ene PCen, og lagt det over på alle de andre Pcene, lsik at det skal gå raskt og konfuguere dem slik dem vil ha det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå