Gå til innhold

Hvorfor velger flest å handle hos komplett.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEg handler hos mpx.

Synes de er bedre, er billigere på så å si alt og har like raske leveringstider.

Mulighet for levering dagen derpå for et ekstra gebyr.

 

Kan og bruke visa som er veldig praktisk. Funker feeedt.

Kan anbefales.

 

Flexi data har kjempetreig levering. Først må varene sendes helt til bergen for så å bli sendt videre rundt i landet.

En skikkelig omvei som tar tid har jeg erfart. I tillegg går det treigt å laste sidene.

 

Mpx er klart bedre.

Lenke til kommentar
Jeg bruker mest komplett.no for å finne hva varer jeg skal ha, så går jeg på Flexi-Data og handler dem, siden de alltid er bittelitt billigere på alle varer, pluss at det ikke koster noe i frakt hvis jeg henter varene selv.

 

(Flexi-Data og Komplett har samme varelager for de som lurer)

Yup samme her!
Lenke til kommentar

Eg bruker stort sett alltid komplett.

 

+Raske leveringer

+Rimelige varer

+God service

+God og forståelig Webshop (order ol.)

 

-Dyr porto

 

Etter min mening beste WebShopen som "overall". Men microplex er best når det kommer til kabinett, modding, kjøleanleggvifter.

 

komplett er nok beste webshop på Hardware.

Lenke til kommentar

Positive ting med komplett er at de har et veldig stort vareutvalg, de har de aller fleste varer på lager, og de er veldig raske til å sende ut.

 

Negative ting med komplett er prisen (som generelt ligger iallefall 4 - 5 prosent høyere enn andre webshoper), og en forferdelig support hvis du noengang skulle ha behov for å sende varen du fikk så fort til deg tilbake til butikken igjen (for reparasjon, garantibytte, DOA eller hva det måtte være).

 

Bare min personlinge mening :)

Lenke til kommentar
Kommer det av god service, kundegarantien eller rimelige priser?

 

Jeg har aldri handlet hos noen webhsopp forretninger hittil, grunnet dårlige tilbud iforhold til svartebørsmarkedet. :D

 

Ikke si du bruker svartebørsen? :x

Det er enstemmig med korupsjon, ved å bruke svartebørsen fyrer du opp u8nder kriminell virksomhet, gjør seriøst arbeid vanskelig for oss som faktisk er seriøse, du hever naturlige priser, og ettersom du styrker det kriminelle miljøet er du med på;

å øke skatten (kriminelle må bekjempes, de er en enorm økonomisk last)

fylle fengslene (folk blir tatt, og fengslet for slike handlinger)

og styrke narkotikamiljøet (om det ikke er de som selger, er det ofte de som stjeler)

Videre er du med på å skape et bilde av Norge som en korrupt stat (og tro meg, dette er et sterkt bilde foreløpig)

+++

 

Så unnskyld meg hvis jeg noensinne møter deg og gir deg en på tygga! :grumpy:

Lenke til kommentar
Kommer det av god service, kundegarantien eller rimelige priser?

 

Jeg har aldri handlet hos noen webhsopp forretninger hittil, grunnet dårlige tilbud iforhold til svartebørsmarkedet. :D

 

Ikke si du bruker svartebørsen? :x

Det er enstemmig med korupsjon, ved å bruke svartebørsen fyrer du opp u8nder kriminell virksomhet, gjør seriøst arbeid vanskelig for oss som faktisk er seriøse, du hever naturlige priser, og ettersom du styrker det kriminelle miljøet er du med på;

å øke skatten (kriminelle må bekjempes, de er en enorm økonomisk last)

fylle fengslene (folk blir tatt, og fengslet for slike handlinger)

og styrke narkotikamiljøet (om det ikke er de som selger, er det ofte de som stjeler)

Videre er du med på å skape et bilde av Norge som en korrupt stat (og tro meg, dette er et sterkt bilde foreløpig)

+++

 

Så unnskyld meg hvis jeg noensinne møter deg og gir deg en på tygga! :grumpy:

 

veldig enig... blir sur når jeg ser folk som selger tyvgods osv.

Lenke til kommentar

Handler hos komplett fordi det har blitt tradisjon, prisene er gode, leveringa rask(ikke ikke minst stabil), jeg finner de produktene jeg leter etter der, bra servicen og jeg stoler på bedriften(de er som kiosken på hjørnet, bare at de selger komponenter og ikke cola og aviser).

(allt over sier jeg utifra mine erfaringer)

 

Synes det forsåvidt er en skam at folk i det hele tatt tør å si at de kjøper fra svartebørsen(les:tyvgods), personer som gjør slikt burde blitt piska offentlig. :grumpy:

Lenke til kommentar

prisen er ikke alltid billigst hos komplett, faktisk oftest ikke.

men jeg liker meg der. har hatt en 3-5 returer og alle har gått smertefritt.

også liker jeg og ha bestillt allt et sted. og jeg digger at komplett lagrer allt man har bestillt så man slipper kvitteringer og fylle ut dritt (feks psdata har slik møl man må fylle ut ved retur).

 

gogo komplett, min favoritt webshop! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...