Gå til innhold

jippii.no norges skjulte bordell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres litt tvilsomt ut for meg at man står og peker og ler av venner/fremmede som man lurer til å onanere foran kamera for meg. Jeg hadde ihvertfall ikke satt pris på det hvis noen hadde gjort det med meg (nå bruker jeg nesten ikke msn, men allikevel), og det må være grusomt for den personen som blir utsatt for det særlig hvis det er av sine egne venner...

Lenke til kommentar

Jeg pleier å logge på med nick som antyder at jeg er en jente under 16, ofte 12/13, for så å småprate med de som sier hei.

 

Om de er uskyldige eller på samme alder/små selv, så krysser jeg dem ut.

Er de 18 og hinter til nettsex og lignende så kjefter jeg dem huda full og ber dem passe seg.

Forbanna pedoer - burde vært drept.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva hvis det kom like mange inn her i forumene for å ødelegge for dere slik dere nå tydligvis ødelegger for spillere og moderatorer på jippii?

Husk at det er mange skikkelige mennesker på jippii nå for tiden, som er lei av at dette med cam og annet. Dere ber jo om at flere og flere skal fortsette sånn...selvom hensikten ikke er å camme selv...så ødelegger dette ufatterlig mye for hele konseptet der borte.

 

Denne tråden er sendt videre til respektive personer...fordi dette er fullstendig på trynet galt!

 

Skjerp dere!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...