Clappy Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hei. Jeg er snart i lv 29 og er Tauren druid. Det jeg lurer på er hvordan burde jeg sette opp interfacen mine? Noen som har noen bra "add-on" tips til actionbarene til en lvl 29 druid? Vil jo helst ha add-ons som gjør ting lettere for meg:P Hvilke knapper bruker dere for actionabarene isteden for "1,2,3,4,5" Osv (skriv gjerne eksempel slik som dette: "e,f,g,h OSv" en annen ting: de som vet mye om druids. hvrodan burde jeg sette spellsene mine på actionabarene?? Takker for tips Endret 12. desember 2007 av RanaSkater
Ajaco Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Photek. Kan lastes ned på www.curse.com. Keybindings velger du selv. Men jeg vil anbefale f1,f2,f3,f4 som shapeshiftknapper =)
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Selv syns jeg det er litt langt opp til F1 osv. så jeg bruker bare 1-5 med CTRL og SHIFT på de knappene som er mye brukt. I tillegg så har jeg "strafe" på A og D (snur meg med shift-A og D) så bruker jeg Q og E til spells.
Ajaco Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Selv syns jeg det er litt langt opp til F1 osv. så jeg bruker bare 1-5 med CTRL og SHIFT på de knappene som er mye brukt. I tillegg så har jeg "strafe" på A og D (snur meg med shift-A og D) så bruker jeg Q og E til spells. Man kan også stafe med høyre museknapp + A / D. Dette synes jeg er den letteste måten. Jeg har også skills på E og Q
Xint Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Bruk det som passer deg best. Jeg har shapeshifting på SHIFT-1/2/3 (Har ikke Aquatic Form bundet). Så bruker jeg 1,2,3,4+f+g+x og alt til alle de. + q, e og t.
World Of Warcraft Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Bruker E og Q til spells jeg bruker ofte, 5 til Feks stun og 123 på warriorn til stance dancing.
haarod Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Photek. Kan lastes ned på www.curse.com. Keybindings velger du selv. Men jeg vil anbefale f1,f2,f3,f4 som shapeshiftknapper =) Funker Photek med EU-versjonen?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 (endret) Photek er vel norsk, og bruker på forumet her. Så rart hvis det ikke gjør det haarod: Trykk på brukeprofilen hans på curse-gaming Endret 14. desember 2007 av Slettet-p4PIYwb6
haarod Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Er det samme Photek som ligger på wow.curse.com? Ble litt skeptisk når jeg så installasjonsguiden som lå der og så sto det i tillegg at den var for US-versjonen.
Ajaco Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg bruker photek selv, funker som bare det! EDIT: Ja, jeg spiller på EU server. The maelstrom for å være helt nøyaktig. Endret 14. desember 2007 av Ajac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå