Gå til innhold

Har WoW install CDs - kjøpe ny key?


Anbefalte innlegg

Jeg har et lite delikat problem her! Brodern kjøpte WoW BattleChest her forleden, og da brukte han selvfølgelig nøklene som fulgte med til WoW og TBC. Jeg skulle også gjerne laga meg min egen konto. Er det noen her som har tips til hvor jeg KUN kan kjøpe nøkler til spillet og ikke selve CDene? Det er bare helt utrolig unødvendig å ha 2 sett med CD-er...

 

Anyone?

 

Om dette ikke er mulig synes jeg ærlig talt Blizzard har en rævva løsning på saken!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får nok bare være skuffet. Hvis de skulle solgt keys separat, ville folk bare lasta ned en piratkopi av spillet, og kjøpt en key til 2 dollar istedet. Da hadde de tapt kolossalt med penger.

 

Er det så himla galt å ha 2 kopier da? Den samleboksen med Wow+TBC koster hva, 150kr i butikken?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du får nok bare være skuffet. Hvis de skulle solgt keys separat, ville folk bare lasta ned en piratkopi av spillet, og kjøpt en key til 2 dollar istedet. Da hadde de tapt kolossalt med penger.

For det første... Piratkopi? Du kan jo laste ned WoW fra nettsidene til WoW.

 

For det andre, det er ikke CD-ene som koster penger. En key ville ha kostet like mye, ergo mer fortjeneste, siden pengene til å brenne CD-ene ikke må brukes.

Lenke til kommentar

For å være ærlig, så skjønner jeg ikke problemet til trådstarter.

 

Du skal kjøpe spillet, men nekter å kjøpe enda et sett med cd'er og manual ++?

Er det virkelig SÅ ille å måtte kjøpe de? Man betaler jo like mye om man kjøper key'en over internett og ikke fra butikk.

 

Eller så kan du stikke til butikken, kjøpe pakka, ta ut keyen, og hive resten.

Da får du jo også 1mnd. i tillegg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...